Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
...kannatti varmaan omalla työpaikalla viskellä asiakkaiden päälle juomia. No kukin taaplaa tyylillään, ja varmaan siellä ulkomailla tuo onkin ihan normaalia, en tiedä.

Pakkiksen moraalipoliisit vauhdissa :rolleyes:
Mun mielestä mulla oli kyllä täysin hyvä syy tehdä mitä tein, koska 1. siinä kyseisessä kohtaa baaria riehuminen on typerää ja vaarallista ja 2. juoman heittämisen jälkeen se toinen oli yhtä märkä tai jopa vähemmän märkä kuin minä. Satun olemaan ko. mestassa töissä, mutta se ei tarkoita, että mun pitää sietää kaikenlaista paskaa vapaa-ajallani... Sitä paitsi aika harva tietää, että olen töissä siellä. Iso yökerho ja kymmeniä baarimikkoja joka ilta + asiakkaat humalassa, joten aikamoinen naamamuisti pitäisi olla.

Vähän tuossa viskin kanssa ensin. Sitten vittu pikkurilli pystyssä jotain vitun ulkolaista olutta tässä olevinaan. Päähän nämä yhdessä käyvät. Perkele, vaan ne lohet! Ne lohet on miulle edelleen arvoitus, jota en ole osannut ratkaista. Tai siis se niiden muisti?

Pitäkäähän enemmän juovat itsestänne huolta, pariviikkoa sitten menin hakemaan apua ryyppäämisen päivystykseen (viikon aikana 7 pulloa koskenkorvaa 0,7l, pari six packiä ja 3 ravintolailtaa yhdet jatkot joissa juotiin. Samalla viikolla 2 krapulapäivää jolloin ei tullut juotua. Maksa arvot ihan vituillaan.

Mikäköhän siinä on että kaljasta tulee pidempi ja kovempi krapula kuin viinasta. Ollu koko päivän kuuppa ihan jumissa.

Kaljaa tulee juotua enemmän ja siten se kuivattaa enemmän? Emmätiiä, kunhan mutuilen.

Mä en ollut eilen edes humalassa, mutta silti tänään on ollut ihan naatti olo. Join muistaakseni 3 tuoppia olutta ja söin siinä samassa illallisenkin... En tosin pystynyt yöllä nukkumaan kunnolla, koska yksi kämppiksistä sammui mun viereen sängylle ja vei 3/4 tilasta :jahas:

4.3 saakka kuivistellaan ja treenaillaan ! Ottakee minunkin puolesta.

8 päivän sisään 7 duunia, 6 reeniä ja joitain yliopistorääpimisiä päälle. Nyt ajattelin vetää kokopäiväkännin, niin lähtee ensi viikko tuttuun tapaan ihan kuutamolla käyntiin.

Aikamoinen krapulapäivä. Onneksi olin junalla liikenteessä (siis juomassa toisella paikkakunnalla). Äsken junailin kotiin. Autolla olisi ollut paska ajaa.

Ei saa mukiputkee poikki, ei oo nyt hetkeen saanu. Yökerhot kutsuu ja päiväkännit kumoo darran.
Onneks ei oo töitä tänään, mut ei nekään paljon ole esteenä, kun viina vaan maistuu niin hyvälle...
Joulusta asti ollut preissun päällä melkein koko ajan ja muut asiat on vähän jääny...

Back
Ylös Bottom