Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä niitä harjotuksia tulee vastaa vielä...... Mee sinne risteilylly ja pidä hauskaa, ettei käy niin kun mulle.. Sm-kista seuraavana päivänä, niin ei voinu koko risteilylle lähtee -_-

Rapotyyi oulusta. nyt on juomat jotu-. tosiaan on ollaan me, jkoska on tuparit mutta em juomat on mennyt omaan kurkkuun pois lukien skumppa. kova vauhti. kohta keskustaan hakeen lisöäää vauhtia vanhojen naapuriwen kanssa-. pees out meno jatkuu!

Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me
muutumme,yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet
nousevat katoamattomina, ja me muutumme.(1. Kor. 15:51-53)

Jokohan viimeinen pasuuna muuttaa minut, kuolevaisen? Mutta armoitettu on tuo juoma lasissani!

Perjantai-iltana ja eilen tuli juotua yhteensä kaksi pulloa konjakkia. Nyt on aika omituinen fiilis...

Jos M/S Gabriellalla ootte risteilylle menossa nii älä huolehdi, se perutaan koska laiva tulee uppoamaan sitä ennen. Meillä on nimittäin lauantaina se risteily :D

ollu niin kova viikonloppu että pakko ryypätä nytkin. voin kertoa pitkän tarinan...

n. viikko sitten erosin 6v kestäneestä parisuhteesta(fiilikset katossa), joten perjantaina kaverin kanssa päätettiin lähteä hakemaan NAISTA pitkästä aikaa.. perjantai päivällä auto katsastukseen, HYLKY! n. 1000e lasku tulee rempasta. Alkoreissulta kotiin tullessa, ajoin n. 50cm halkaisijalta olevaan lumi/jääkökkäreeseen 80km/h vauhdilla lähiöalueella auto sladissa... ETUPUSKURI PASKAKS!

Ryyppäämään, heti ekassa baarissa ensimmäistä juomaa tilaamassa, tunnen perseessä puristuksen(naiset tykkää), käännyin, helvetin ruma punapää hymyilee takana ja kyselee että lähdenkö hänen luo. (kello 23, WTF???) katon että kroppa kunnossa, mutta naamassa ei kehumista, joten kieltäydyin nätisti ja menin pöytään kaverin kanssa ryyppäämään. Nään kauniin blondin kello kolmessa, käännyn kattomaan, ja juoma pöydällä... jaahas... UUTTA JUOMAA PELIIN! Baarista pois lähtiessä vastaan tulee pieni blondi, ihan ok näkönen, kysy että oonko jo lähössä, että olis ollu kiva mennä tanssimaan... No ajattelin että siltä vois jopa saadakki ku hetken lämppäis, mut ajattelin että voin vielä parempaa saada, joten baarinvaihtoon taas.

Matkalla toiseen baariin hodari tippu maahan... jaahas. No ei se mitään, seuraavassa baarissa piti olla PALJON helppoa, kaunista lihaa. Ei ollutkaan.. Ensimmäinen tanssilattialta löydetty nainen anto ymmärtää muttei ymmärtäny antaa, ei se mitään. Toiselta vastaavanlaiselta tapaukselta loppupeleissä sain vielä "poskipusun". Loppuillasta polvilumpio sijoiltaan, pistin ite paikoilleen(hc). Menin sitte kotiin nukkumaan, ja vitutti aivan saatanasti etten lähteny kello 23 hyväkroppasen punapään kanssa pois..

Lauantaina 9h päivystyksessä, nytte keppien kanssa jalka paketissa neljän seinän sisällä. Vois ryypätä.

Ja nyt ottaa päähän vielä enemmän. ihmettelin aamulla ku kaverilta oli tullu viesti "ootko tosissas".
Soittelin sitte ja kysyin että mikä ihmeen viesti toi on. Oli kuulemma soittanu yöllä ja kysyny jatkopaikkaa. Oli ollu kahden kuulemma kauniin naisen kanssa liikenteessä.. olin vastannu "mä nukun nyt" ja pistäny luurin kiinni... DAMN!

^^ Hahah, fail.

Mulla oli kiva ilta. Söpö työkaveri antoi ilmaisia drinkkejä, joten olin aika sopivasti naamat (olin siis samaisessa yökerhossa missä oon ite töissä). Musiikki oli tosi hyvää, mitä nyt pari kertaa ajauduin moshpittiin enkä tykännyt siitä tönimisestä yhtään.

Ainiin ja ensimmäistä kertaa elämässäni heitin juoman jonkun päälle. Pari jätkää riehuivat tarpeettoman paljon ja yksi törmäsi tosi lujaa muhun, minkä seurauksena puolet täydestä tuopista kaatui suoraan päälleni. Jotain se siinä änkytti ja koska olin raivoissani, nakkasin toisen puolikkaan tuopista jätkän päälle ja lähdin pois. Ilme oli priceless :D Ei ehkä ihan reilusti tehty, mutta mitäs riehuvat sellaisessa paikassa (tanssilattian ns. ulkopuolella).

Girl_beer_LegSweep.gif

baarista tultu nyt ja pienoinen vatutus sen vuoksi, kun "kännitön" (parikolmeneljäviiskuus sallittu) tammikuu meni, onneksi ei käyty rillin kautta. :)

Jahas, join sit eilen tämän vuoden ihan ensimmäiset kunnon perseet. Vodka + red bull £1 ja rahaa meni about £15, joten sen verran kai join niitä... Hups.
Tänään aamulla muuten katsoin laukkuun ja mietin et mitä helvettiä, mulla on enemmän rahaa kuin baariin lähtiessä. Mitäköhän eilen on tapahtunut?

Haha :D
Ei mulle oikeasti ollutkaan ilmestynyt lisää rahaa... Katsoin äsken tiliä ja olen näköjään käynyt automaatilla. Tosin taksista olen laskujeni mukaan maksanut vain £5, vaikka normaalisti se on kyllä lähempänä £20. Aika mysteeri.

^^ Hahah, fail.

Mulla oli kiva ilta. Söpö työkaveri antoi ilmaisia drinkkejä, joten olin aika sopivasti naamat (olin siis samaisessa yökerhossa missä oon ite töissä). Musiikki oli tosi hyvää, mitä nyt pari kertaa ajauduin moshpittiin enkä tykännyt siitä tönimisestä yhtään.

Ainiin ja ensimmäistä kertaa elämässäni heitin juoman jonkun päälle. Pari jätkää riehuivat tarpeettoman paljon ja yksi törmäsi tosi lujaa muhun, minkä seurauksena puolet täydestä tuopista kaatui suoraan päälleni. Jotain se siinä änkytti ja koska olin raivoissani, nakkasin toisen puolikkaan tuopista jätkän päälle ja lähdin pois. Ilme oli priceless :D Ei ehkä ihan reilusti tehty, mutta mitäs riehuvat sellaisessa paikassa (tanssilattian ns. ulkopuolella).

...kannatti varmaan omalla työpaikalla viskellä asiakkaiden päälle juomia. No kukin taaplaa tyylillään, ja varmaan siellä ulkomailla tuo onkin ihan normaalia, en tiedä.

En oo elämässäni ryypännyt vitutukseen, mutta nyt taitaa mennä kaks päivää putkeen. Mökki, sauna, viinaa ja muutama hyvä kaveri. Saa ainakin purkaa tätä paskaa mikä tuntuu kerääntyvän ihan perkeleesti. Katellaan viikonlopun jälkeen uudestaan elämää

Back
Ylös Bottom