Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu

Vladivar1.jpg

JAHAS!

Njoo, sen takia kysyin koska mun mielestä kaikki vodkat mitä mä olen maistanut on ollut järkyttävästi parempia kun mikään viina.

Tosin mjuu, onhan nää kuitenkin maku asioita joista on gaameen pähee väitellä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä on kunnon vodkaa? :)
Ruski Standardia kattelin, muttei osunut silmään. Stolichnaya oli myös piilotettu hyvin tai sitten sitä ei ollut.

Kossu polttaa kaikki makuaistit suusta, mutta kyllä se tupakin kanssa menee. Legenda omassa lajissaan.

Te, ketkä olette noiden Ruski Standardien kanssa enemmänkin lätränneet, eikös niitä ole useampaa laatua, kuten esim. tuo "platinum"? Onko nuo muut myös semmoisia smootheja maultaan kuten tuo platinum? Millaisia eroja mahtaa löytyä?

En osaa omasta puolesta sanoa, mutta jotkut on sanonu, että perus Standard on ihan kelpo kamaa verraten noihin parempiin Russianeihin. Voihan sitä kokeilla ja tuumia itse. :/

Kaikilla on sama vaikutus. Raakana eroa kyllä huomaa, mutta ku lantraa johonkin niin eipä juuri. Itse tykkään mahdollisimman neutraalista ja ainaki se alkon ~38e vodka pullo (venäläisellä tekstillä, oliskohan nyt sit russian standard musta etiketti ja harmaa teksti) on hirveätä, siinä on jokin ihme sivumaku..

Pojat pojat. Ei se matka, vaan se päämäärä ;)

Joo, kyllä. Muutaman karhun tässä nauttinut. Kohta alan maistella Ardbegiä ja ehkä otan koppelon nokallisen Smirreäkin. Lapset unilla ja vaimo menee huoltoaseman karaokeen. Taidan ottaa nyt silleen sivistyneesti siihen asti, kun tuo emäntä palaa sieltä, ja sitten varmaan turaan ihan pikkutunneille. Enemmän, niinku.

Back
Ylös Bottom