Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Neljäs viikonloppu putkeen, ei pitänyt mutta tuli kuitenkin hairahdettua jälleen. Vajaa litra Vergi -vodkaa pöydällä ja kaverit kohta tulossa hakemaan. Huomenna pikkusiskon rippijuhlat, klo 10oo pitäisi olla skarppina kirkon penkillä istumassa :lol2: huhu

Tuli juotua eilen aamu kahdeksasta yhteen yöllä:puntti:. Sivussa pelattiin parit biitsifutismatsitkin. Joka paikka aivan jumissa olo melko hapokas:rolleyes:

Tuli taas otettua viikonloppuna. Hauskaa oli mitä nyt yks hemmo oli koko ajan riita päällä jostain syystä. Viina tekee kaikennäkööstä. Nyt odottelen hissunkissun lomaa. Miten se olikaa tyyntä ennen myrskyä vai..

Lauantaina oli siskon miehen polttarit. Koko päivä siinä tuli sitten ryypättyä ja tuntuu että ei ole oma ittensä kyllä tänäänkään. Hauskaa oli ja nyt jaksaa sitten keskittyä taas treenaamiseen.

Podettaks te moraalista krapulaa ikinä? Mulla tulee melkein aina, joi vähän tai paljon niin morkkis iskee. meni hyvin tai huonosti bileet niin masentaa aiva pirusti. Mistäköhän johtuu?

Podettaks te moraalista krapulaa ikinä? Mulla tulee melkein aina, joi vähän tai paljon niin morkkis iskee. meni hyvin tai huonosti bileet niin masentaa aiva pirusti. Mistäköhän johtuu?

B-vitamiinin puutosta :D

Olihan lauantaina aivan saatanan kamala darra :urjo:

Kyllä. Ainakin jos muisti on karannut. Ja melkein joka kerta kyllä karkaa.

En tiedä ihan tarkalleen, miten homma menee, mutta viinan vetäminen ainakin vapauttaa aivoissa dopamiinia, joka tekee ihmiselle hyvänolontunteen. Krapulassa aivojen normaali dopamiinituotanto on lienee häiriintynyt, jolloin fiilis saattaa olla enemmän alakuloinen.

Tommonen löyty nopeasti googlaamalla: http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2002/3_2002/alkoholistien_aivojen_mielihyvakeskuksen_toiminta_on_hairiintynyt/

Ei tarvii muistin karata, eikä tartte olla tapahtunut mitään häpeämisen arvoista. Silti se vaan tulee. Kyllä tuo myrkky aivot sotkee aika mukavasti.

Näin on. Ilmeisesti jotkut reagoi herkemmin ja taas toiset vähemmän. Jos vaikka juon viikon 4-5 olutta päivässä niin ei tuu mitää, muttaku kiskaiseekin vaikka huolellisesti ja hartaasti baarikännit kaverien kanssa niin johan moraali kolkuttaa olkapäähän, eikä se ole vaimo joka saarnaa..

EDIT: Mutta en tykkää olotilasta yhtää. Eikä se ainakaa ottamalla parane.

Olisi pitänyt kirjoittaa, että varsinkin, jos on muisti karannut. Mutta kyllä, morkkis tulee liki aina. Silti sitä vaan on niin tyhmä, että juo aina kun on mahdollista.

Olenko jotenkin kehitysvammainen tai muuten halvaantunut kun en tykkää dokaamisesta eikä koskaan tee mieli juoda alkoholia? Lähden juomaan vain kavereiden kanssa hengailun vuoksi... En tunne olevani Suomalainen :(

Olenko jotenkin kehitysvammainen tai muuten halvaantunut kun en tykkää dokaamisesta eikä koskaan tee mieli juoda alkoholia? Lähden juomaan vain kavereiden kanssa hengailun vuoksi... En tunne olevani Suomalainen :(

Joo olet, pakostikkin. . .. Enpähän tuota itsekkään nuorempana juurikaan juonut saati välittänyt koko hommasta. Tuli juotua maksimissaan 3kert/vuosi.

Itekkin juon vain seuran ja sen sosiaalisen aspektin vuoksi. En oikeastaan ikinä lähde dokaamaan sen itse kännin takia, se tulee siin sivussa sitten bonuksena.

Monesti tulee juotua yksin.

Muistan ikuisesti sen kerran kun join ekaa kertaa yksin kotona kalsarikännit. Olin varmaan jo 18 ja juomana joku appelsiini likööri (hyi vittu). Oli kuin olisin kokenut valaistuksen, mitä, viinanjuonti ja humalassa oleminen on kivaa yksinäänkin.

Back
Ylös Bottom