Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viddu mä oon gännissä :dance:

Törkeen kuolettava krapula, ei enää ikinä viinaa... FFFFFUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu

Ja mitä helvettiä, herättyäni (klo 13:00) löysin tietokoneen keittiön lattialta ja olin nähtävästi ottanut ääni/video/yms kortit irti koneesta :D

Vahan on kipea olo, joten siemailen kuumaa viskia. Seuraavaksi voin ottaa oluen tai pari jotta pystyn katsomaan jalkapalloa.

Pullo mansikkalikööriä. Ei tunnu missää!

Vitun jees juhannus, saldona 1x revennyt paita, 1x katkennut kaulakoru, 1x kuhmu päässä, 1x hyvä känni. Mutta pääasia on, että voitin tappelun, JEA!

EDIT: 1x äkänen tyttöystävä, oon ihan vitun paska jätkä

EDIT2: Ja joku jumala tulee kuitenkin kohta sanomaan, että "vitun pelle, tappelemisessa ei ole mitään järkeä". Eihän siinä olekaan, puolustauduin, kun mun tukkaan heitettiin palava rööki

Nousee helposti päähän muuten jos ei juo kuin pari kertaa vuodessa.
Kaupungilla oli pääasiassa hyttysiä, mutta kiva oli käydä vähäsen kuppia nostamassa pitkästä aikaa :)

Vitun jees juhannus, saldona 1x revennyt paita, 1x katkennut kaulakoru, 1x kuhmu päässä, 1x hyvä känni. Mutta pääasia on, että voitin tappelun, JEA!

EDIT: 1x äkänen tyttöystävä, oon ihan vitun paska jätkä

EDIT2: Ja joku jumala tulee kuitenkin kohta sanomaan, että "vitun pelle, tappelemisessa ei ole mitään järkeä". Eihän siinä olekaan, puolustauduin, kun mun tukkaan heitettiin palava rööki

Sullahan meni lujaa. :D
Mä taas heräsin kaverin kämpän lattialta, kun se oksens mun päälle. Oli lievä wtf-momentti. "byööööör, huomenta, byöööööör, sori. byöööööööööööör."

Meinasin vähän koittaa iskeä tytteleitä mutta olin kännissä ku käki ni eihä siitä mitää tullu :o
Vielä 6h sitten ohimot oli ku ruuvipenkissä... Onneks meni buranalla ja unella ohi

Back
Ylös Bottom