Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hehhehee, pullo fishshot:ia kaapissa viilenemässä iltaa varten :dance:

n123712320714_18.jpg

Kauankohan tuota sitten illemmalla kehtais pittää pakkasessa, ettei vaan jäätyis?

Kohta lähetään terassille muutamalle, soon sitten eriasia monta siellä oikeasti tulee juotua. :D

Meni MTR:ssä PE-LA-SU. Viikon alku toipuessa. Totesin tiistaina nyt saa riittää hetkeksi. Noh, hetki on pieni käsite. Nyt kaljaa koneeseen. Tosin kiltisti.

Pitäiskö sitä huomenna juoda? :/ Oon niin riippuvainen treenaamiseen,että on jääny juominenkin melkeen kokonaan pois :)

Miksi pitäisi juoda? Jos haluat mielummin reenata kuin tuhlata lihaksia ja rasittaa maksaa ihan turhan tähden niin sitten kipin kapin salille huomenna ja alkoholijuomat pölyttymään kaapin pohjalle ^^

Paskat siinä mitään lihaksia tuhlaa, jos yhden tai kaks päivää juo. Eikä se maksa mihinkään rasitu.
Turha stressata moisen takia. Jos tuntuu hyvältä ottaa muutama, niin sitten ottaa. Tsempaa sitten ensi viikolla taas, jos siltä tuntuu.
Tai sit ottaa sen seuraavan viikon kans.

Otin tuossa vähän tink-tööliä. Muutama tölkki Velkkoa ja pari paukkua Martellia. Jeesus, että kävi nuorelle miehelle hyvin.

Paskat siinä mitään lihaksia tuhlaa, jos yhden tai kaks päivää juo. Eikä se maksa mihinkään rasitu.
Turha stressata moisen takia. Jos tuntuu hyvältä ottaa muutama, niin sitten ottaa. Tsempaa sitten ensi viikolla taas, jos siltä tuntuu.
Tai sit ottaa sen seuraavan viikon kans.

Täysin samaa mieltä. Jos olet kisoihin menossa ja olet valmistautumassa, niin ymmärrän, että ei alkoholia, ja kunnon dietilläkään ei, mutta muuten ei ole kyllä väliä, kunhan ei joka päivä juo kännejä. Vaikka joisit kerran viikonloppuna kännit, niin ei vaikuta kyllä mitään. Varsinkin jos lauantaina juot, ja esim. lauantai olis muutenki lepopäivä, eli ei silloin reenipäivänä. Tosin sillonki vaikka olis reenipäivä niin hyvin voi muutaman olusen nauttia, kun ei se mihinkään vaikuta. Mun mielestä taviksien on turhaa miettiä tuollasia muutenkaan. Jos mieli tekee niin eikun korkki auki. :)

Mun mielestä taviksien on turhaa miettiä tuollasia muutenkaan. Jos mieli tekee niin eikun korkki auki. :)
Näin on. Ja tämä on todistettua aineistoa sekä omalla kohdalla että tuttavien, jotka kehitysluonteisesti tavalla tai toisella urheilua harratuspohjalta treenaavat. Kehitystä ainakin minulle/heille tulee tasaiseen, enemmän tai vähemmän suunniteltuun tahtiin, huolimatta keskimäärin 1-2 kertaa/viikko tapahtuvasta juomisesta. Toki jokainen on yksilö, ja varmasti ilman alkoholia paremmin kehittyy, mutta jokainrn omalla mielellään ja vastuullaan.

Back
Ylös Bottom