Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehhehee, pullo fishshot:ia kaapissa viilenemässä iltaa varten :dance:
Kauankohan tuota sitten illemmalla kehtais pittää pakkasessa, ettei vaan jäätyis?
Miks fostersin lavat loppuu aina
Pitäiskö sitä huomenna juoda? :/ Oon niin riippuvainen treenaamiseen,että on jääny juominenkin melkeen kokonaan pois![]()
Paskat siinä mitään lihaksia tuhlaa, jos yhden tai kaks päivää juo. Eikä se maksa mihinkään rasitu.
Turha stressata moisen takia. Jos tuntuu hyvältä ottaa muutama, niin sitten ottaa. Tsempaa sitten ensi viikolla taas, jos siltä tuntuu.
Tai sit ottaa sen seuraavan viikon kans.

Näin on. Ja tämä on todistettua aineistoa sekä omalla kohdalla että tuttavien, jotka kehitysluonteisesti tavalla tai toisella urheilua harratuspohjalta treenaavat. Kehitystä ainakin minulle/heille tulee tasaiseen, enemmän tai vähemmän suunniteltuun tahtiin, huolimatta keskimäärin 1-2 kertaa/viikko tapahtuvasta juomisesta. Toki jokainen on yksilö, ja varmasti ilman alkoholia paremmin kehittyy, mutta jokainrn omalla mielellään ja vastuullaan.Mun mielestä taviksien on turhaa miettiä tuollasia muutenkaan. Jos mieli tekee niin eikun korkki auki.![]()