Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä hävettävää alastomuudessa on. Eilenkin näyttelin pientä kyrpää pubissa eikä hävetä lainkaa. Elämäni aikana varmaan vähintään 3000 naista on nähnyt mun vehkeen eikä hävetä yhtään.

Niko3 on kova jätkä. Jatka samaan malliiin!

Mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä hävettävää alastomuudessa on. Eilenkin näyttelin pientä kyrpää pubissa eikä hävetä lainkaa. Elämäni aikana varmaan vähintään 3000 naista on nähnyt mun vehkeen eikä hävetä yhtään.

Niko3 on kova jätkä. Jatka samaan malliiin!

Alastomuudessa ei olekaan mitään hävettävää. Mulla on myös yksi tuttu joka vetelee kännisä housut nilkkoihin millon misäkin, yleensä tanssilattialla baarisa. Onneksi en ite tanssi. No, kyllä se ja moni muukin asia kertoo kaverista että noh, sanotaanko nyt näin että huumorintaju ei ehkä ole aivan samalla taajuudella kuin ihmisillä yleensä. Tuo vilauttelu on tietyissä tilanteissa joskus ihan hauskaakin, mutta yleensä taitaa tollanen toiminta kerätä enemmänkin säälittäviä katseita. Ainakin jos kaveriporukassa on tyyppi jolla on tapana tehdä tollasta usein. Kiinnostaa vitusti katella naamanedessä heiluvaa kullia kun yrittää juoda kaliaa. Avari auttaa yleensä asiaan.

Ja henki, en tiedä tekeekö se että uskaltaa tai kehtaa esitellä mulkkuaan, kaverista kovan jätkän? Kerro sie mulle. Munmielestä sillä on melkeinpä päinvastanen vaikutus. Mun kyrpä ei ole nähnyt 3000 naista, eikä varmaan tule koskaan niin montaa näkemäänkään. Jokainen kerää huomiota tyylillänsä.

Ei siinä, Niko3 tempaus ollu varmasti ihan hauska. Tosin tiedä pitääkö sitä minään kovan jätkän meriittinä itse..

Alastomuudessa ei olekaan mitään hävettävää. Mulla on myös yksi tuttu joka vetelee kännisä housut nilkkoihin millon misäkin, yleensä tanssilattialla baarisa. Onneksi en ite tanssi. No, kyllä se ja moni muukin asia kertoo kaverista että noh, sanotaanko nyt näin että huumorintaju ei ehkä ole aivan samalla taajuudella kuin ihmisillä yleensä. Tuo vilauttelu on tietyissä tilanteissa joskus ihan hauskaakin, mutta yleensä taitaa tollanen toiminta kerätä enemmänkin säälittäviä katseita. Ainakin jos kaveriporukassa on tyyppi jolla on tapana tehdä tollasta usein. Kiinnostaa vitusti katella naamanedessä heiluvaa kullia kun yrittää juoda kaliaa. Avari auttaa yleensä asiaan.

Ja henki, en tiedä tekeekö se että uskaltaa tai kehtaa esitellä mulkkuaan, kaverista kovan jätkän? Kerro sie mulle. Munmielestä sillä on melkeinpä päinvastanen vaikutus. Mun kyrpä ei ole nähnyt 3000 naista, eikä varmaan tule koskaan niin montaa näkemäänkään. Jokainen kerää huomiota tyylillänsä.

Ei siinä, Niko3 tempaus ollu varmasti ihan hauska. Tosin tiedä pitääkö sitä minään kovan jätkän meriittinä itse..

Ei se teekään, humala taas puhui eilen :). Nyt ollaankin sitten taas jokunen tovi poissa tästä ketjusta nolaamasta itseään.

Hyi saatana mikä olo. Neljä päivää joutunut ryyppäämään. Pakko ottaa pari tasottavaa. Ja ensi viikolla reenit kulkee...

Olo on vieläkin aika paska, vaikka join vaan perjantaina. Viime yö meni sängyssä pyöriessä ja hikoillessa. Nyt ei taas tarvii pariin kuukauteen juoda olutta. Jos kevyen lenkin tekis ja menis sit saunaan. Huhhuh.

Tässä kolmatta päivää puuhastellaan. Tänään ollaan vielä täällä isolla kirkolla, huomenna sitten takaisin kotikonnuille. Keskiviikkona vasta töihin, joten periaatteessa neljäskin päivä on mahdollinen. Pitää katsoa miten tässä jaksaa ryypiskellä. On hyvä kun on tämä ikuinen vappu kun tällainen naamari päässä.

Apina hiljaa, oon kova jätkä.

ASIAAN: Ei hitto mikä vappu, eka ajatelin lauantai aamuna että ei tänään. Kauhee olo, muna aivan ruhjeilla. raahauduin kotio pelkästään farkut jalassa. Kerkesin olla kotona 2 tuntia niin kaveri soittaa että käydään yhdellä tersassilla, siittähän se sit lähti. Pimppi touhukin alkoi niin mallikaasti. 7 aikaan kaverin puhelimeen soittaa joku friidu et anna nikolle, vastasin niin siellä puhui humalainen nuori nainen joka kertoi että hänellä on viinaa ja siinä samalla et vittu mua panettaa että etkö vois tulla tänne. Sinne mentiin niin kämpässä oli noin 8 henkilöä ja tämä tyttö aivan räkä kännissä sohvalla. Meen sängylle istumaan niin friidu hyökkää ja puristaa aivan vitun lujaa vehkeestä, laitoin selälleen ja 5 sec oli sormet sisässä.
11 aikaan mentiin baariin, olin tosi kovassa humalassa jo. Kaveri oli ovella niin ei meinannut sisään päästää kun tietää minkä shown laitan taas pystyyn, en juurikaan muista tästä mitään mutta viestiä olin saanut pokelta että kusin vessan oveen ja riisuin itseni johkin sohvalle, eli perus meininkiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei voi ymmärtää...

Sitä sun mainitsemaa perspektiiviä multa kyllä löytyy, voin sanoa... Mutta hienosti huudeltu siellä takana, pikkumies, jatka toki samaan malliin.

Viddu mikä soossi päällä taas. Lähdin kaverin luota hakemaan unohtuneita tavaroita mutta ajauduin ryyppäämään. Nyt pitäisi päättä otetaanko väkeviä vai luovutetaanko tämän vapun osalta.

Annoin ittelleni vapulle vapaat kädet ja hyvinhän se soppa maistu kolme päivää!

Toivon kuitenkin että pidän jatkossakin vappua 2010 jonkinlaisena muutoksen päivänä.Ei hyvä helvetti tämmönen kännääminen voi jatkua vaan sais pikkuhiljaa aikuistua. Hirvee olotila, rahaa palanu perkeleesti ja varmasti meni taas edustavasti! :rock::pano::dance::dance2:

Oli lopuksi aika siisti vappu meikällä. Ei liian vähää eikä paljoa humalassa, mutta viinaa silti meni. Krapula oli just sopiva ettei viitti uudestaan heti juoda, mutta oli mukava käydä kaupungilla ja kattella ilta leffoja kotona ja vetää mässyä. Ihan nappi reissu siis.

Back
Ylös Bottom