Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana :D :lol2: Toisille se alkoholi vaan sopiiNesteellä 7 aikaan, päällä vaan farkut jotka nekin oli nilkoissa kun esittelin mun vehjettä. Pokkana paniinia tilaamaan, myyjä vaan että herranjumala mitä tohua :D
Oooouuuuu, litra leijonaa alla sit baariin. Ei mitään muisti kuvaa muuta et haukuin tarjoilijaa sit haastoin riitaa. Nesteellä 7 aikaan, päällä vaan farkut jotka nekin oli nilkoissa kun esittelin mun vehjettä. Pokkana paniinia tilaamaan, myyjä vaan että herranjumala mitä tohua :D Eli nyt loput vaatteeet vois jostain keksiä mihkä jätin.
Oooouuuuu, litra leijonaa alla sit baariin. Ei mitään muisti kuvaa muuta et haukuin tarjoilijaa sit haastoin riitaa. Nesteellä 7 aikaan, päällä vaan farkut jotka nekin oli nilkoissa kun esittelin mun vehjettä. Pokkana paniinia tilaamaan, myyjä vaan että herranjumala mitä tohua :D Eli nyt loput vaatteeet vois jostain keksiä mihkä jätin.
Kevyt krappa tänään, piti vähän nukkua välissä, herätä syömään ja nukkumaan taas. Sit mutka kaupungille, vähän tasottavia huiviin ja taas vähä unta. Nyt on saunottuki ja elämä mukavaa. Lasissa simaa - sitä alkoholitonta, tänään ihan kevysillä..
Kevyttä korjailua tässä eilisestä... Katotaan nyt että kääntyykö nousuun vai ei. Harmi että kaljaa ei saa ärrältä enää tähän aikaan :(
Rankkuri sanoi:Kääntyy kääntyy!!!! Kylhä nyt aina sen verran on varastossa, etä pääsee uutee nousuu
Tulisi varmasti mukava ilta :D