Alastomuudessa ei olekaan mitään hävettävää. Mulla on myös yksi tuttu joka vetelee kännisä housut nilkkoihin millon misäkin, yleensä tanssilattialla baarisa. Onneksi en ite tanssi. No, kyllä se ja moni muukin asia kertoo kaverista että noh, sanotaanko nyt näin että huumorintaju ei ehkä ole aivan samalla taajuudella kuin ihmisillä yleensä. Tuo vilauttelu on tietyissä tilanteissa joskus ihan hauskaakin, mutta yleensä taitaa tollanen toiminta kerätä enemmänkin säälittäviä katseita. Ainakin jos kaveriporukassa on tyyppi jolla on tapana tehdä tollasta usein. Kiinnostaa vitusti katella naamanedessä heiluvaa kullia kun yrittää juoda kaliaa. Avari auttaa yleensä asiaan.
Ja henki, en tiedä tekeekö se että uskaltaa tai kehtaa esitellä mulkkuaan, kaverista kovan jätkän? Kerro sie mulle. Munmielestä sillä on melkeinpä päinvastanen vaikutus. Mun kyrpä ei ole nähnyt 3000 naista, eikä varmaan tule koskaan niin montaa näkemäänkään. Jokainen kerää huomiota tyylillänsä.
Ei siinä, Niko3 tempaus ollu varmasti ihan hauska. Tosin tiedä pitääkö sitä minään kovan jätkän meriittinä itse..