Muuttokrapulasta selvitty, ja ajattelin pistää kaiken peliin ja seuraavan puolivuotta pyhittää reenaukselle. Kävin kaverilla rillailemasa päivemmällä enkä edes kaljaa ottanut. Lopetin myös taas kerran tupakin käryttelyn, ja taas olen sitä mieltä että mieli pyssyy vahvana 
Oudosta numerosta tuli tunti sitten viesti "Onnistuuko se sun raiskaaminen tänään?! ;) <3". Eli on ilmeisesti muuttohumalassa toissapäivänä edustettu ja huolella. Ei tee mieli edes vastata tuohon jostain syystä. Mie olen kait tulosa vanhaksi.
Eli olen selvinpäin kotona, eikä tee mieli lähteä kylille hillumaan, eikä tee edes mieli röökiä. Olen ylpeä omasta puolestani
Huomenna reenaamaan! Jihuu!
Haistakaa vappu, känniääliöt! ;)

Oudosta numerosta tuli tunti sitten viesti "Onnistuuko se sun raiskaaminen tänään?! ;) <3". Eli on ilmeisesti muuttohumalassa toissapäivänä edustettu ja huolella. Ei tee mieli edes vastata tuohon jostain syystä. Mie olen kait tulosa vanhaksi.
Eli olen selvinpäin kotona, eikä tee mieli lähteä kylille hillumaan, eikä tee edes mieli röökiä. Olen ylpeä omasta puolestani
Huomenna reenaamaan! Jihuu!Haistakaa vappu, känniääliöt! ;)