Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl mä olen messis :) Mä dokaan tääl serpentiinit kaulas ja ihmettelen tätä vitun elämää!! En koht tiedä mistään mitään mut ainakin tänne voi postaa. Mul on vitun törkee ongelma. En pysty IKINÄ juomaan rauhallisesti! Vaikka varaan paljon juomaa ja ajattelen et nyt voi juoda hitaasti ja ottaa rennosti niin EI vittu ikinä onnistu. Mut ei siin sit mitää
No älä nyt tommosesta asiasta ota paineita! :D Älä välitä siitä, että tulee kova känni, kunhan et hölmöile.

No älä nyt tommosesta asiasta ota paineita! :D Älä välitä siitä, että tulee kova känni, kunhan et hölmöile.

No siis mitä tähän voin enää sanoo muutaku kiitti neuvost :D Mut niinku tiedät.... Sit kun se menee yli.. aijaijai.. Tietty totuus on se et kenekään ei pidä ikinä hölmöllä ja ei voi koskaan pistää kännin piikkiin!

Kolme 0,5L sandellssia ja ihan dingdong... WUT! Ja vielä pitäs viihteelle lähtee, ei prkl. Illan baariskenaario: Kaadan nätin naisen päälle oluet, saan turpaani, lennän ulos baarista, jään auton alle ja herään aamulla sairaalasta silmät ristissä! Oon muute nähny tommosen unen joskus vuosia sitten, ja nyt tänään tuli semmonen deja vu, eli näin tulee tapahtumaan!

Kolme olutta ja alko kyllästyttään. Vaihdoin punkkuun. Taidan olla menetetty tapaus.

Parin punkkulasillisen jälkeen otat taas kaljaa ja sitten taas punkkua. Eiköhän sillä.

Mä en tajua mikä vittu ihmisillä on, kun aina pitää olla jotain ohjelmaa illan aikana. Eikö siinä riitä ohjelmaa kun vedetään kaljaa, kerrotaan huonoja vitsejä ja haukutaan neeke****ä.

Aina tulee vähän puhuttuu ohi suun. Se kuuluu asiaan. Mitä SE muuten ois

edit ja tää oli viiliksel ei henkil :D

edit2 tai no miksei molemmil. Vittuako täs ihmettelemään vaikka haukkuis ne***reitä. Mut suosittelen juomaan ihan reilusti

Hyvinhän tää ilta meni :) Muija mököttää, 5 coronaa juotuna, kaverit hylkäs ja nyt supernatural ja fringe ja nukkumaan :) Voiko mitään muuta enää toivoa?

Hyvinhän tää ilta meni :) Muija mököttää, 5 coronaa juotuna, kaverit hylkäs ja nyt supernatural ja fringe ja nukkumaan :) Voiko mitään muuta enää toivoa?
Hei älä lannistu. Lähde jonnekin baariin niin kyllä sieltä joku tuttu tai vähintään puolituttu löytyy. :)

Back
Ylös Bottom