Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Muuttokrapulasta selvitty, ja ajattelin pistää kaiken peliin ja seuraavan puolivuotta pyhittää reenaukselle. Kävin kaverilla rillailemasa päivemmällä enkä edes kaljaa ottanut. Lopetin myös taas kerran tupakin käryttelyn, ja taas olen sitä mieltä että mieli pyssyy vahvana :)

Oudosta numerosta tuli tunti sitten viesti "Onnistuuko se sun raiskaaminen tänään?! ;) <3". Eli on ilmeisesti muuttohumalassa toissapäivänä edustettu ja huolella. Ei tee mieli edes vastata tuohon jostain syystä. Mie olen kait tulosa vanhaksi.

Eli olen selvinpäin kotona, eikä tee mieli lähteä kylille hillumaan, eikä tee edes mieli röökiä. Olen ylpeä omasta puolestani :) Huomenna reenaamaan! Jihuu!

Haistakaa vappu, känniääliöt! ;)

Dodii, olipas taas hieno ilta. Eli ei kummoinen. Eipä tuo teekkarivappu enää innosta kun sen on niin monta kertaa kokenut. Illan parasta antia oli istua Hervannan paikallisessa ja tulla kotiin lukemaan pakkista. Kertoo ehkä jotain munkin elämänlaadusta.

Huh huh tuli örvellettyä ja laatta lensi myös oikeen olan takaa ! varmaan helvetin hyvää palautumuiselle tämmönen, mutta vitutti ni ei mahda mitään :D

Tämän vapun saldo oli sitten kolme olutta ja lasi punaviiniä :jahas:

No eipä ole darraa ainakaan. Lasi punkkua ja karpalovodka täällä.
Tänään grillailen vartaita ja pakko kai se on toi skumppaputeli juoda pois.

Minkä vitun takia porukka tulee haastamaan aina kännissä? Nuoret sentää osas käyttäytyy ja tuli vaa halailee mua, mutta ei sitte ku meen +30v baariin hakemaan porukoita joku vitun landespede tuele haastamaan, no se kyl peräänty ku haastoin takas sille. Seuraavaks oon yrittämäs nostaa mutsii pois kadulta ku se on änkyräkännis ni joku wannabe hero 25v tulee haastamaan mua siihen, jaahas siitä vaa yrittämää sitte. Ei vittu mitä touhua. Aikuiset ihmmiset HERÄTKÄÄ! vitun pellet.

Ei krapulasta tietookaan. Vois hyvin vetää treeninkin tänään, mutta vietetään nyt sitä lepopäivää varmuuden vuoks.

Puistossa, koulun pihalla ja hesburgerissa oli kivaa. Yökerhomeininki ei iskenyt kyllä yhtään, vaikka porukkaa oli paljon.

Huomenna treenataan jo kovaa:puntti:

miehekkäällä mimosalla nostastusta :)

Back
Ylös Bottom