Totta vitus on virhe lukee tääl selvinpäin, ois jekkupullo ja lava lonkeroo mut ei viiti pistää diettii vituiks ku hyvin tippuu paino..
Se yhestä riipasusta vituiks mee :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta vitus on virhe lukee tääl selvinpäin, ois jekkupullo ja lava lonkeroo mut ei viiti pistää diettii vituiks ku hyvin tippuu paino..
Älä ota sitä dieettiä ihan niin vakavasti. "Ei se niin tarkkaa oo.Totta vitus on virhe lukee tääl selvinpäin, ois jekkupullo ja lava lonkeroo mut ei viiti pistää diettii vituiks ku hyvin tippuu paino..
." Ei se dieetti, saati sitten elämä siihen kaadu. 
Minäkin juon.Perusvaihe. Tokihan sitä teekkari vappuna maistelee.
Ei muuta kun hauskaa illan viettoa!No totta hemmetis Ei muuta kun hauskaa illan viettoa!
Dieetit on tosiaankin niitä varten jotka ei muuten pillua saa.
Tehdään tänne tänään yhden illan postausennätys! :D Mukana olen! Muita??
Kuitenkin varmaan aika paljon juojaihmisiä täällä. Hyvällä fiiliksellä toivottavasti kaikki liikenteessä eli tarmokkaita ja reippaita posteja tänne vain. 
voi että kun vois ittekin sanoa noin :DHep! Huh et nousee päähän ku ei oo juonu moneen kuukauteen!
Hep! Huh et nousee päähän ku ei oo juonu moneen kuukauteen!
Tähän ketjuun.
Tehdään tänne tänään yhden illan postausennätys! :D Mukana olen! Muita??
Mä dokaan tääl serpentiinit kaulas ja ihmettelen tätä vitun elämää!! En koht tiedä mistään mitään mut ainakin tänne voi postaa. Mul on vitun törkee ongelma. En pysty IKINÄ juomaan rauhallisesti! Vaikka varaan paljon juomaa ja ajattelen et nyt voi juoda hitaasti ja ottaa rennosti niin EI vittu ikinä onnistu. Mut ei siin sit mitääÄlä kuluta voimavarojasi minuun. :D Keskity vain omaan juomishommaasi ja naisen löytämiseen (mikäli olet sinkku). Itselläni on jo täydellinen nainen, joten voin keskittyä vain juomiseen!Kuukauteen en oo juonu mutta ei silti nouse päähän. Taidan olla menetetty tapaus.
Anna mennä, mä kannustan sua :thumbs:.