Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Totta vitus on virhe lukee tääl selvinpäin, ois jekkupullo ja lava lonkeroo mut ei viiti pistää diettii vituiks ku hyvin tippuu paino..

Se yhestä riipasusta vituiks mee :D

Totta vitus on virhe lukee tääl selvinpäin, ois jekkupullo ja lava lonkeroo mut ei viiti pistää diettii vituiks ku hyvin tippuu paino..
Älä ota sitä dieettiä ihan niin vakavasti. "Ei se niin tarkkaa oo. :)." Ei se dieetti, saati sitten elämä siihen kaadu. :)

:) Minäkin juon.

Hausshhkaa wappua kaikille pakkiksen selville ja ei niin selville immeisille! Hik! Aion ottaa yhden sauna-homovissyn. Dieetti ja elämä pilalla, voi vittu. Ainii, enmää ollu dieetillä. Kippis! Ja hölökyn kölökyn :D

Tähän ketjuun. :) Kuitenkin varmaan aika paljon juojaihmisiä täällä. Hyvällä fiiliksellä toivottavasti kaikki liikenteessä eli tarmokkaita ja reippaita posteja tänne vain. :rock:

Edit. Itse olen baariin menossa mutta se on sitten parin-kolmen tunnin päästä vasta!

Sais varmaa tykittää aika huolella :D

Konjakki ja olut täällä eväänä! pientä nousua tavotellessa..ja huomenna aamusta tuhti aamupalapiknik olohuoneen lattialla: pekonia, nakkia, perunasalaattia ja kaks leiliä kuoharii...stuidu-hattu päässä tottakai!

Ainiin tosiaan, ne ruoat! Makkaraahan tossa grillailtiin parvekkeella sähkögrillillä: Pirkka "normimakkaraa" (en syönyt :D), Kabanossi Originalia ja Ukko-Pekka Juusto-salamia. Nam! :P Ja Feta-salaattia!

Mitäs te muut syötte tänä iltana... mitä nyt juomiselta ehditte? :D

Tehdään tänne tänään yhden illan postausennätys! :D Mukana olen! Muita??

Kyl mä olen messis :) Mä dokaan tääl serpentiinit kaulas ja ihmettelen tätä vitun elämää!! En koht tiedä mistään mitään mut ainakin tänne voi postaa. Mul on vitun törkee ongelma. En pysty IKINÄ juomaan rauhallisesti! Vaikka varaan paljon juomaa ja ajattelen et nyt voi juoda hitaasti ja ottaa rennosti niin EI vittu ikinä onnistu. Mut ei siin sit mitää

Kuukauteen en oo juonu mutta ei silti nouse päähän. Taidan olla menetetty tapaus.

Anna mennä, mä kannustan sua :thumbs:.
Älä kuluta voimavarojasi minuun. :D Keskity vain omaan juomishommaasi ja naisen löytämiseen (mikäli olet sinkku). Itselläni on jo täydellinen nainen, joten voin keskittyä vain juomiseen!

Back
Ylös Bottom