Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmä usko että hylkeenpoikanen edes ottaa niin usein kaljaa kuin tänne kirjottelee, noi "sata kirjotusvirhettä yhessä sanassa" lauseetkin on niin läpinäkyviä musta, eikö kellään muulla oo sellanen olo?
Tiedä sitten mitä luulet saavuttavasi sillä et feikkaat et oot humalassa, ja voi toki olla että oletkin, en vaan nyt millään jaksa uskoa.
Mut ylipäätänsäkin oon taitanu aika monta kertaa painottaa et en ole kännissä, sillon kun mä oon kännissä tekstistä ei kyl saa mitään selvää ja sellasia viestejä multa taitaa löytyä 1 tai 2 kappaletta. Eli just joku pieni kirjotusvirhe ei tarkota sitä et olisin kännissä, mulla vaan motoriikka sekoilee ekana jos oon jotain juonu eli pää voi olla hyvin kaukana kännistä vaikka tekstissä oiski viitteitä siitä että olisin kännissä.
Edit. eli tän koko vitun väännön pointti on se et vaikka jotain joisinkin ja teksti vaikuttais epäselvältä en hyvin todennäkösesti ole kännissä koska kuitenkin kirjotan viestejä.
Niin ja vielä lisäys et vaikka ottaakin ehkä muutama kaljaa jokapäivä niin se ei oo "usein", jos ois perseet joka päivä nii se ois eri asia mut eikös melkeen kaikki ainakin sen pari kaljaa tyhjennä illassa eikä siinä oo viel mitään pahaa?
sARTTANANAQ JFDJI NUGT NOOUDO?
Joojoo ja mä sanoin että tuttu juttu..Niin ja mä taisin sanoo et pari sellasta saattaa löytyä, ja tossaki jääny vaan kapslokki päälle ja järkevä lause muuttunu sekavaks.
sARTTANANAQ JFDJI NUGT NOOUDO?
:lol2:Ei vittu.Eipä kiihdytä siellä. Pannaanpa tähän oikeen ruudulle tuo sun väittämä:
Sarttananaq jfdji nugt nooudo?
Johan on selvää, vitun caps lock sotkee kyllä ajatukset tehokkaasti, oikeessa olit.
:hyvä: