Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Emmä usko että hylkeenpoikanen edes ottaa niin usein kaljaa kuin tänne kirjottelee, noi "sata kirjotusvirhettä yhessä sanassa" lauseetkin on niin läpinäkyviä musta, eikö kellään muulla oo sellanen olo?
Tiedä sitten mitä luulet saavuttavasi sillä et feikkaat et oot humalassa, ja voi toki olla että oletkin, en vaan nyt millään jaksa uskoa.

No voi huh sentään, pitääkö mun joka viestissä kertoo erikseen et EN ole kännissä. Se et juo pari kaljaa ei tarkota et olis kännissä ja aika hyvin mun kirjaimet on just sellasia niinkun pitää. Ja viel loppuun, EN ole kännissä ok?

Emmä usko että hylkeenpoikanen edes ottaa niin usein kaljaa kuin tänne kirjottelee, noi "sata kirjotusvirhettä yhessä sanassa" lauseetkin on niin läpinäkyviä musta, eikö kellään muulla oo sellanen olo?
Tiedä sitten mitä luulet saavuttavasi sillä et feikkaat et oot humalassa, ja voi toki olla että oletkin, en vaan nyt millään jaksa uskoa.

siltä vähän vaikuttaa.

Mut ylipäätänsäkin oon taitanu aika monta kertaa painottaa et en ole kännissä, sillon kun mä oon kännissä tekstistä ei kyl saa mitään selvää ja sellasia viestejä multa taitaa löytyä 1 tai 2 kappaletta. Eli just joku pieni kirjotusvirhe ei tarkota sitä et olisin kännissä, mulla vaan motoriikka sekoilee ekana jos oon jotain juonu eli pää voi olla hyvin kaukana kännistä vaikka tekstissä oiski viitteitä siitä että olisin kännissä.

Edit. eli tän koko vitun väännön pointti on se et vaikka jotain joisinkin ja teksti vaikuttais epäselvältä en hyvin todennäkösesti ole kännissä koska kuitenkin kirjotan viestejä.

Niin ja vielä lisäys et vaikka ottaakin ehkä muutama kaljaa jokapäivä niin se ei oo "usein", jos ois perseet joka päivä nii se ois eri asia mut eikös melkeen kaikki ainakin sen pari kaljaa tyhjennä illassa eikä siinä oo viel mitään pahaa?

Ei hylkeellä mitään alkoholiongelmaa ole, hyvinhän tuo tuntuu maistuvan..

Joo, kostea viikonloppu tiedossa täälläkin päin ja sen viettohan alotetaan tänään, kippis!

Ja ongelma on sillon jos on kokoajan juomassa ja muu elämä kärsii siitä eikä pysty esim. käymään töissä. Mä pystyn ja mitä sitten jos otanki pari kaljaa illalla kaikki on heti valittamassa siitä niinku kukaan muu ei koskaan tekis niin.

Mut ylipäätänsäkin oon taitanu aika monta kertaa painottaa et en ole kännissä, sillon kun mä oon kännissä tekstistä ei kyl saa mitään selvää ja sellasia viestejä multa taitaa löytyä 1 tai 2 kappaletta. Eli just joku pieni kirjotusvirhe ei tarkota sitä et olisin kännissä, mulla vaan motoriikka sekoilee ekana jos oon jotain juonu eli pää voi olla hyvin kaukana kännistä vaikka tekstissä oiski viitteitä siitä että olisin kännissä.

Edit. eli tän koko vitun väännön pointti on se et vaikka jotain joisinkin ja teksti vaikuttais epäselvältä en hyvin todennäkösesti ole kännissä koska kuitenkin kirjotan viestejä.

Niin ja vielä lisäys et vaikka ottaakin ehkä muutama kaljaa jokapäivä niin se ei oo "usein", jos ois perseet joka päivä nii se ois eri asia mut eikös melkeen kaikki ainakin sen pari kaljaa tyhjennä illassa eikä siinä oo viel mitään pahaa?

Ahaa just just. Ihan perusjuttuja, ennenki kuullu tollasesta..

sARTTANANAQ JFDJI NUGT NOOUDO?

No vitustako mä voin muistaa mitä oon koittanu viestittää, en tarkota et pelkkä kapslok ois raiskannu viestin siis tietenkään, mutta kun ton kirjottaa pienellä nii se vaikuttaa heti selvemmältä.

Eipä kiihdytä siellä. Pannaanpa tähän oikeen ruudulle tuo sun väittämä:
Sarttananaq jfdji nugt nooudo?
Johan on selvää, vitun caps lock sotkee kyllä ajatukset tehokkaasti, oikeessa olit.

Voi damn pakko itekki kommentoida tähän. Voi vitun hylje oot kyllä aika vitun kännissä ollu mitä oot kirjottanu tänne/ esität vaan että oot humalassa ja epäilen että esität vaan. Villi veikkaus että oot jotain 12 v. Lopeta toi paskan kirjottaminen tänne.

Back
Ylös Bottom