Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta saa aina virtuaalista juomaseuraa, miksei oikeetakin jos eksytte stadin yöhön. Voitas ottaa kisa kuka kiskoo eniten shotteja naamariin :D
Ei mulla oo mitään privaa :D
Ei näytä köyhältä!aika kovasti nyt alkaa toi iso viski pullo puristaaa kuuppaa nyt aukaisin ison valkoisen rommi pullon :D onneks ei tarvii viel huomenna lopettaa :D
Ei näytä köyhältä!
paska säkä mulla ois viel 2 vuotta ja sit ois työt tehty kun kerta loparit sit saan :DMun sentää tarvii mennä huomenna töihin :(
Naura, nii mä tekisin :D
ei sen kummempaa :dance2:En enää kykene tuntemaan vitutusta. Lopputili on jo valmiiksi vittuunnuttu. Vajaa 6 vuotta. Kiitos. Tänään menin kysymään metsästyslupaa "työpaikastani" sinne missä olen 10 vuotta metsästänyt. Myö poijjaat säästetään! Ei enää myönnetä lupia. Sinne meni henkireikä. Silmät kostuivat. Oikeasti.hyi vittu koyhät!!!! :D
mikäs sinuu vituttaa tänään kun täällä olet kirjoittelemassa ? :D
minä juon koska kuulin tänään että minut erotetaan valtion virasta 2011 mennessä :S
justiinsa rakensin 2 taloo xD en tiedä itkeäkkö vai nauraa :S
En enää kykene tuntemaan vitutusta. Lopputili on jo valmiiksi vittuunnuttu. Vajaa 6 vuotta. Kiitos. Tänään menin kysymään metsästyslupaa "työpaikastani" sinne missä olen 10 vuotta metsästänyt. Myö poijjaat säästetään! Ei enää myönnetä lupia. Sinne meni henkireikä. Silmät kostuivat. Oikeasti.
Kaj(j)aanissa asustelen. Älä sinäkään nyt liikoja murehdi. Elämässä tulee myös vastoinkäymisiä. Eikun hymyä suupieliin vain. Kyllä se siitä.voi vitttu tuuu juomaa viinaa lupaan maksaa taksista puolet ja viinat tarjoon :D missä päin suomeen asut :D
Kaj(j)aanissa asustelen. Älä sinäkään nyt liikoja murehdi. Elämässä tulee myös vastoinkäymisiä. Eikun hymyä suupieliin vain. Kyllä se siitä.

:curs::kippis1: ONNEKS ON VUODEN KOSSUT MAKSETTU :DEi voinut olla oikeasti noin? Ihan vinkkinä ota iso reppu, johon laitat lainattavat tavarat. Mitä enemmän, sitä parempi. Auttaa. Sen lupaan. Itse olin liian firman mies. Älä tee samaa virhettä. En kehtaa tulla Helsinkiin asti.:DMUTTA TOIVOMME ETTTÄ HOIDATTE VIRKANNE LOPPUUUN SAMALLA TAVALLA KUIN TÄHÄNKIN ASTI