Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi jono oli niin pitkä ja lähtö venyi niin myöhään, että emme kaveriporukalla edes ehtineet katsomaan Tuksun showta! Kellon lyödessä puoltayötä, olimme vielä Lynin edessä jonottamassa ja päätimme suunnata ihan muualle! ;D

Katoin joltakin huoltsikalta joskus että karhun twelvi oli 17e, lappari 13e. Kallista on pienissä paikoissa.

Tänään tuli muuten onnelasta soitto että täytän huomenna vuosia, kuulema ilmanen sisäänpääsy mulle ja seurueelle ennen 12 + skumppa-pullo. Olin aika wtf kun koskaan aikasemmin tollasesta kuullu.

Katoin joltakin huoltsikalta joskus että karhun twelvi oli 17e, lappari 13e. Kallista on pienissä paikoissa.

Tänään tuli muuten onnelasta soitto että täytän huomenna vuosia, kuulema ilmanen sisäänpääsy mulle ja seurueelle ennen 12 + skumppa-pullo. Olin aika wtf kun koskaan aikasemmin tollasesta kuullu.

WTF, onks tollanen soittelu baareista jotenkin yleistä, vai onko meidän Japkomon vaan ollut hyvä ja tunnollinen asiakas? :D

Jaa-a, sitä itekkin ihmettelen:D Kertaakaan aikasemmin tollasesta kuullu, niin varmaan oon törsänny erityisen paljon rahaa ko. puljuun;)

Liiderissä oli Karjala laatikko 17,80. Oli vaan valitettavasti loppunut joten piti ottaa Grafenwalderia 6 tölkkiä... ehkäpä vaihteeksi siisti kotiperjantai. Ja kuuntelisi Milliwatti videoradiota kun juontajat juontaa alasti.

Systerille soitettiin myös joskus jostain sedulasta. Ja samat eväät kuin sullakin. 12 kaveria muistaakseni sisään ja skumppaa.

Jaa-a, sitä itekkin ihmettelen:D Kertaakaan aikasemmin tollasesta kuullu, niin varmaan oon törsänny erityisen paljon rahaa ko. puljuun;)

On ihan normaalia että soittavat tai laittavat viestiä.. En tiedä sitten millä perusteella arpovat "onnekkaat"..

Tää kesäloma on tehnyt mut immuuniksi alkoholille. Ekana viikkona kiskoin 5 laatikkoa kaljaa ihan vaan pihahommien ja kalastuksen lomassa, enkä ollut edes kunnolla kännissä kertaakaan. Nyt kun tekee mieli vetää kunnon naamat niin ei mene päähän ei sitten millään. :curs:

No pitihän sitä.

Back
Ylös Bottom