Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei jumalauta, olen tulossa samaan tilaisuuteen ja ei siellä voi olla selvinpäin. :thumbs:

:D Kai oot sitten myös eturivissä kannustamassa?

Miksi vitussa te menette Tukiaista katsomaan??

Se nyt sattuu olemaan kaupungissa ja pakkohan se on tuksu kerran ainakin nähdä!

:D Kai oot sitten myös eturivissä kannustamassa?

Se nyt sattuu olemaan kaupungissa ja pakkohan se on tuksu kerran ainakin nähdä!

Mites, oliko siinä joku tanssishow mukana? En kyllä sitten uskalla kovin lähelle mennä :hyper: Muuten kyllä vois hyppiä yli-innokkaana eturivissä! :dance:

Ja ihan samasta syystä, lupasin kaverilleni, että lähden mukaan! Kaduttaa jo pikkasen, mut ainakin voi sanoa sitten, että tämäkin "julkkis" on joskus bongattu...

E: EhrNam, 3 euroa.

3e, mikä on vähemmän kuin mitä maksoin samaiseen räkälään normaali-iltana sisään tossa yks päivä :D

En muuten tiedä kumpi on pahempi, tanssishow vai se jos Tuksu laulaisi siellä... Tanssia pääsee sentään hiukan pakoon kääntämällä pään.

3e, mikä on vähemmän kuin mitä maksoin samaiseen räkälään normaali-iltana sisään tossa yks päivä :D

En muuten tiedä kumpi on pahempi, tanssishow vai se jos Tuksu laulaisi siellä... Tanssia pääsee sentään hiukan pakoon kääntämällä pään.

Siis Tuksuhan LAULAA siellä. DBTL:n sivuillakin oikein mainitaan
"Lööppijulkkis biisi" Live
Hiukan jo pelottaa toi.

Äläkä nyt Alyssa oikeesti rupee JULKISESTI paljastamaan, että käyt Lynissä normaali-iltoinakin! :hyvä: Se on niitä semmosia salaisuuksia mitkä kuuluu pitää omana tietonaan! ;)

Emmää tiedä miks se poltteli. Ei se nyt ihan illan ensimmäinen juoma kuitenkaan ollut, ja toine long island. Ohan siinä kuitenkin sitä juotavaa aika paljon enemmän kun shotissa, mutta ei mulla shottikaan mahassa polta.

Emmää tiedä miks se poltteli. Ei se nyt ihan illan ensimmäinen juoma kuitenkaan ollut, ja toine long island. Ohan siinä kuitenkin sitä juotavaa aika paljon enemmän kun shotissa, mutta ei mulla shottikaan mahassa polta.
Närästystä, kyllä mullakin rupeaa närästämään ku tarpeeks vetää keittoo. varsinkin jos on hiilihapollista soppaa tarjolla.

Närästystä, kyllä mullakin rupeaa närästämään ku tarpeeks vetää keittoo. varsinkin jos on hiilihapollista soppaa tarjolla.
Kymmenenvuotta ikää ja keittoa teillä välissä. Närästys kuintekin yleensä seuraa vasta lajin aktiivisemman harrastustoiminnan myötä.

Sanoisin siis, että kyseessä oli puhtaasti harjoituksen puutetta tällä kertaa. ;)

Ei mulla närästystä tule. Tuli vaan pidemmäksi aikaa polte, kyllä sen tunnistaa. Jaksa sen enempää miettiä kun olin jo jonkinmoisessa tenussa, noin tolpan pohja alla. Kesällä oli kyllä harjoitusleirit sunny beachilla ja yyterissä, mutta ilmeisesti ne eivät ole vielä riittäneet :D

Kuules poika, tinaamista harjoitellaan 2 jakoisella ohjelmalla viikossa. Eli kahtena päivänä kevyemmin (ti.to) ja kahtena sitten itse harjoitukset, mielellään yhteen putkeen (pe.la).
Palauttaviks jotkut ottaa muutaman vielä sunnuntainakin.

Siis Tuksuhan LAULAA siellä. DBTL:n sivuillakin oikein mainitaan Hiukan jo pelottaa toi.

Äläkä nyt Alyssa oikeesti rupee JULKISESTI paljastamaan, että käyt Lynissä normaali-iltoinakin! :hyvä: Se on niitä semmosia salaisuuksia mitkä kuuluu pitää omana tietonaan! ;)

Häh :wtf: Voi luoja... Mun pitää varmaan sittenkin ottaa ihan reippaasti keittoa.

En mä normaalisti käykään... Olin vaan piipahtamassa, olin kuski. Seli seli.

Veikkaisin että johtaa humalaan...

Tänään en juonut olutta. Saavutus sekin...

Jee olin kattoo tuksuu ja lähes selvinpäin. Eipä ollut livenäkään kovin kaunista katseltavaa. :kippis1:

Sama.

Näin Julia Tukiaisen nännin, se pomppasi ulos rintsikoista. Johannasta en ONNEKSI nähnyt mitään liian paljastavaa, mutta rintsikoilla pomppiminenkin oli tarpeeksi.

edit. MHK, mikä siinä oli positiivista? :wtf:

Ei vittu, nyt on nousuhumala, se ei lupaa ikinä mitään hyvää. Pitäis mennä huomenna pelaa rantalenttistä, mut saa nähä onnistuuko ku tulee varmaan juotua liikaa. Tulee siihen humalaan, josta raptori puhu tossa hetki sitten.

Back
Ylös Bottom