Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Just tulin patiolta ja join vaan yhden LIGHT-COLAN??? Kyllä se vanha koirakin näköjään ja silleen :)

ps. vittu että oli KYLYMÄ!!!

Kiva ilta oli, viunasta meni itellä 0,7l edestä ja nytten onkin sellanen olo. Eilen aiheutti aika pahaa repeilyä kun kaverin yllättäen laattas partsilta alas kesken selittämänsä jutun:D

Ei helvetti onpahan kaikkien aikojen morkkis/kankkunen ei helvetti tää oo tervettä vetää ittensä tohon kuntoon :)

Kunnon kanjonissa makaaminen vain herkistää mieltä mukavasti uutta nousua varten. Tänään istutaan pokeri-iltaa ja katsellaan juonellista kokoillan viihde-elokuvaa.

Parit kymmenet kaljat ja lonkerot traisi poitkia sen cverran paharti, että kanj0nissa kivien alla tullaan makaamaan pari päivää. Eitämä kebsbbi kyllä paljoa pelastia. Hyvåå joulua!

Vituttaa ku joutu taas keskiviikkona saattaan kaks kännistä oksentavaa kaveria himaan. Molemmat veti ihan maksimit, oksensivat baarin vessassa ja toinen lens ulos ku sammu sinne baarin penkille ja toinen sanoo mulle sellasella säälittävällä äänellä: "Vie mut kotiin". Mentii sit mittarilla himaa ja saatoin molemmat sänkyihinsä nukkuun. Seuraavana päivänä toimin vielä molmepien muistina... Oma iltahan siinä vähän kärsi mutta kaveria ei jätetä. Aina ku ollaan dokaamassa niin mä oon se joka pitää huolta kaikista ja kaikesta, välillä se vähän vituttaa ja varsinki kiitosta tulee aika harvoin. En ehkä vaan pysty vetää viunaa sillei et olisin itekki ihan wasted.

Vituttaa. Piti lähtee kaverille juomaa. Kävin koton suihkus ja syömäs mut hyö päätti lähtee sit 60km päähä "festarin" ulkopuolelle juomaa ja kyytii ei tietekää mahtunu. Taian juua sit koton kalsari kännit.

aahh... muuytamat oluset jo alla... tänäänm ohjelamssa kalsarikännit! :hyper:

Vähäinenkin määrä voi jo vaikuttaa:D

vittu että vituttaa, onnelasta himaan ja onnistun laattaamaan autossa. Onneks kaikki laatta meni itteni päälle, eikä nahkapenkeille. Vittu että nolottaa taas niin maan perkeleesti. :// :urjo:

Tänään känni anyone???

No eihän sitä voi olla ottamatta näillä keleillä. Kai sitä kohtapuolin pitää lähtee sinne kaupoille päin, ni pääsee mukavasti alkuun :thumbs:

Et ei muutaku :kippis1: vaan kaikille ryyppyketjun lukijoille! Ja miksei muillekki

Back
Ylös Bottom