Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hieman kyllä viinan maku puskee läpi mutta eiköhän se siitä:D

Tässä alasti datailen ja juon, on kyllä vapauttavaa.

ai saatana kaverin vesiviina oli hyvää :D joo mutta nyt on hiukan päissää ei pahsit kuitekaa

edit: en nyt tiiä pitäskö mennä samantien nukkuu ku väsyttää vai venaa et vähä laskee. argh

Nyt on ollu ihan vitun sekava keissi, on tullu oltua baarissa ja lennettyä pihalle ja yms. mutta hauskaa oli jatkoilla. jyväskylässä on aina hauskaa..!!!

Jahas, nyt ei pysty sanomaan ihan varmasti onko tässä kännissä vai krapulassa. Pitänee jatkaa kaljalavan tuhoamista varalta, niin selviää tämäkin olotila. Tai siis ei selviä. Toimiskohan illan synttäribileisiin kaverille lahjaksi "dick in a box" vai pitääkö perkele tässä lähteä vielä humalaspäissään ostoksille...

Jaahas vanhojen jatkot ohi ja vieläkin pienissä. Tuli sitten nukuttua taas helvetin hyvässä paikassa: jossain vitun portaikossa :lol2: huhhuh nyt vois pitää taukoa.

Mulla oli eilen ihan kauhea krapula. En ollu kotona yötä, joten piti likaisena ja sairaana tehdä pitkä sporamatka takasin keskustaan. Asiaa pahensi se, että ulkona oli ihan vitun hieno keli. Se saa aina semmosen fiiliksen päälle, että kaikki on päin helvettiä. Vois olla tekemässä jotain mukavaa, turvallista ja kehittävää hienossa kevätsäässä, mutta sitten sitä makaa puolikuolleena kämpillä ja kattelee frendejä masennuksissaan. Krapulassa masentaa AINA.

Mitäköhän kaupan tätikin ajattelee, kun poika ostaa perjantai-aamuna vanhan viinan hajuisena darramättöjä kolmella kympillä. Voishan tosta yrittää jotain rappioromantiikkaa repiä, mutta se on vähän vaikeeta kun tuntuu niin pahalta se oleminen.

Jonain päivänä mä vielä opin dokaamaan kohtuudella.

Kholoholoholohloh!

Eilinen meni tyylikkäästi niin päin helv ettiä, että tympäisee ihan kympillä. Tänään otetaan vahinkoa takaisin korkojen kera. Parisen tuntia olen jo tunnelmaa keventänyt.

Nam.

Kyllä se täytyy tänään taas laittaa huppu heilumaan :kippis1:

Justiinsa tulin lenkiltä, akka ja skidi tiessään. Jääkaapissa lappu, jonka mukaan pitää venttailla tovi. Jaahas, siitä se sitten pukkas avokki olut-, ja siiderikassit kilisten ovesta sisään ja sanoi, että nyt vedetähän kimpassa ystävänpäiväkännit. Kääpiön oli vienyt anopille hoitoon.

Jumalauta mikä nainen mulla onkaan! Olin jo viikon verran pelännyt sen keksivän jotain ystävänpäivähössötystä tyyliin romanttista komedialeffaa (yrjö!!!) ja jalkahierontaa kimono päällä. Huh ja huhhahhei!

Kippis kaikille!

Kiitos tahaton emissio pelastit mun illan. Oon tässä koko päivän miettinyt lähteäkö juomaan kavereitten kanssa vai olla rauhassa kotona nyt kun tänne viimein pääsin. Ja sain vastauksen ystävänpäiväkännit :5:

3. päivä.:kippis1: Sauna teki helvetin hyvää.

Menköön vielä tämä päivä hamaan loppuun asti. Eipä tämä monipäiväinen meno yleensä tapoihin kuulu. Vaikka kävihän tuossa päivällä jo selvän puolella.

Lapin Kulta 5.2 %!:kippis1:

Back
Ylös Bottom