Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Ihan helvetin loistava meno oon jo ny ihan naamat alotin dokaa tunti sit ny huudatan Cheek in tuhlaajapoikaa ja ryven itsesäälis
Ihan helvetin loistava meno oon jo ny ihan naamat alotin dokaa tunti sit ny huudatan Cheek in tuhlaajapoikaa ja ryven itsesäälis

Toimii tällä hetkellä ja sitäpaitti Cheek ihan vitun huippu tyyppi ei oo siin jannus grammaakaan ns leuhkuutta
Luulenpa että koittaa kohta sterpuskalle nukkumaanmenoaika :D

Varoitus! Tarinallla ei ole opetusta, vaan tarina kertoo syväsä vihasta kahden ihmisen välillä jotka eivät osaa käyttäytyä kun naamat osuu vastakkain, oli paikka sitte kirkko, eläintarha tai läikauppa. Varoitus siis!
Hain bisseaä lähikaukaupasta ja arkkivihollinen ( tero - nimi muutettu ) oli sattumalta kaljaostoksilla samaan aikaan. Mä näin et ei voi vittu olla, tero se siinä. Huikkasin terolle et tuus vähä käymään täällä ja alko sillä silmäräpäyksellä sappi alkoi kiehua kutosella. Niin vitusti heti, tilanne alkoi voimaakkaasti näyttää et molemmat tiesi mistä on nyt kysymys. Tero on kaupngin pahin vasikka ja rotta, ja vittu mä vihaan sitä rottaa. Kaupan pilttihyllyjen välissä vaihdettiin muutama osuma mutta kun näin hätääntyneen myyjän mä lupasin et tappelu jatkuu pihalla. Kassajossossa seistiin niinku normaali-asiakkaat.
Pihalla, mä laskin pussin maahan ja ku se apina tuli ulos niin turpaanveto jatkui kohtalaisen hyvässä hengessä. Onneks olin selvinpäin niin hommaa sai viedä suurinpiirtein niinkuin halusi. Rotta sai mitä ansaitsi. Se harmittaa että pipo jäi jonnekki sinne pihalle. :curs:
Jätkähän on selvästi huumorimiehiä!
Arkivihollinen? Vähän niin kun Batman ja Jokeri Gotham Cityssä?
Voin kuvitella tilanteen, kohtaus on kuin suoraan vanhasta länkkäristä:
Tarina kertoo paatuneesta vihasta toista ihmistä kohtaan. Ihmistä, joka Peräkylillä tunnetaan myös nimellä Tero. Putka kävelee oluthyllyjen välissä, toinen silmä siristää ja hän huomaa lierihattunsa alta suoraan edessään vanhan arkivihollisensa, Teron! Putka kävelee molemmat kädet lantiolle vietyinä, aivan kun hän juuri vetäisisi revolverinsä koteloistaan... Mutta yht´äkkiä hän nappaakin molempiin käsiinsä mäyräkoirat ja vinkkaa Teron pilttihyllyjen väliin. Molemmat tietävät mistä on kysymys. Tero, kaupungin pahin vasikka ja rotta, on haastettu Putkan kanssa kaksintaisteluun. Pilttihyllyjen välissä vaihdetut osumat kolahtelevat leukaperiin, kunnes kaksintaistelun luomasta miehekkyyden tuoksusta kiihottunut myyjä pyytää länkkäriparia poistumaan kaupasta. Kassajonossa Putka ja Tero hillitsevät hermonsa, vaikka käsi käykin vyöllä roikkuvan revolverin kahvassa...
Pihalla, Marketin nurkalla, Putka huutaa vielä Terolle: "Anna tulla nyt, saatana!" Tämän jälkeen Putka ottaa vielä pari kertaa nenäänsä ja lopuksi Tero kolkkaa Putkalta tajun perseeseen revolverin kahvalla.