Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joutuu sitten tänään ostamaan juhlapullon + juomaan boolia ankaralla kädellä. Kotibileet tiedossa 92-93 (?) muijilla ja kaverin kanssa ainoat miespuoliset taistelijat paikalla :D Mitäköhän tästä seuraa....
Voisin soitella sulle illalla ja tarkastaa tilanteen :D

Joutuu sitten tänään ostamaan juhlapullon + juomaan boolia ankaralla kädellä. Kotibileet tiedossa 92-93 (?) muijilla ja kaverin kanssa ainoat miespuoliset taistelijat paikalla :D Mitäköhän tästä seuraa....
Teiniraskauksia, pari "itsari"-yritystä, oksennusta hiuksissa ja pari ikuisiksi ajoiksi turmeltunutta ystävyyssuhdetta. Hauskaa iltaa sinne.

Teiniraskauksia, pari "itsari"-yritystä, oksennusta hiuksissa ja pari ikuisiksi ajoiksi turmeltunutta ystävyyssuhdetta. Hauskaa iltaa sinne.
hehehe ei helvetti :lol2:

Biroo sanoi:
Voisin soitella sulle illalla ja tarkastaa tilanteen :D
Saat yrittää, en mene takuuseen että puhelin on ehjänä / tallessa vielä loppuillasta :lol2:

Riippuu paljastaako -jesu- sijainnin.
Tai löytyykö tarpeeks nopeesti jotain viitettä äijän sijainnista ja nimestä, jonkajälkeen jonkun joku tuttu kolmiomittaa operaattorilta kännykän sijainnin ja lähetään soittelemaan seudun ovikelloja kuunnellen missä teiniliha napsuu

Tai löytyykö tarpeeks nopeesti jotain viitettä äijän sijainnista ja nimestä, jonkajälkeen jonkun joku tuttu kolmiomittaa operaattorilta kännykän sijainnin ja lähetään soittelemaan seudun ovikelloja kuunnellen missä teiniliha napsuu
:dance:

Ajankohtaista paikkainfoa saadan headseteillä aitoon Jack Bauer -tyyliin, jonkun istuessa koneella ja etsimällä tietoa on the internets.

Täs ite makustelen tummaa Budvaria ja luesken I am legendiä, uskoakseni "olen legenda" nimellä liikkuu suomen markkinoilla, hyvä eeppos. Vois nelivitosessa kävässä illemmalla.

:dance:

Ajankohtaista paikkainfoa saadan headseteillä aitoon Jack Bauer -tyyliin, jonkun istuessa koneella ja etsimällä tietoa on the internets.

Täs ite makustelen tummaa Budvaria ja luesken I am legendiä, uskoakseni "olen legenda" nimellä liikkuu suomen markkinoilla, hyvä eeppos. Vois nelivitosessa kävässä illemmalla.

Älä tee sitä virhettä, että katsot kirjan lukemisen jälkeen koskaan Will Smithin leffaa I Am Legend. Muuten joudut postaamaan "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin :D

Älä tee sitä virhettä, että katsot kirjan lukemisen jälkeen koskaan Will Smithin leffaa I Am Legend. Muuten joudut postaamaan "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin :D
Juh, ite petyin ko. elokuvaan täysin. Ei aiheesta sen enempää ettei tule kulutettua näppäimistöä ja hyvää humalaa turhaan raivoamiseen.:kippis1:
Olen siis lukenut tän kirjan aikaisemminkin, mutta tekemisen puutteen ja demnetian vuoksi luin sen uudestaan.

Perussetti eli kierrekorkillinen pullo kuivaa valkkaria tissuteltu. On aika siirtyä kohti kaupungin valoja kyydillä, joka on pihassa noin viiden minuutin kuluttua.

Eihän tässä nyt kokonaan selvää viikkoa viitsi viettää ettei maksa pääse laiskistumaan. Olen sitä mieltä, että nykyajan työntekoa hysteerisesti ihannoivassa yhteiskunnassa ei maksakaan saa olla kauaa lähes tyystin työttömänä. :kippis1:

Pullo valkkaria naamioon. bestis perutti meidän reffit, joten päädyin katselemaan roomaa dvd:ltä ja juomaan pullon viiniä. Arvaatte varmaan mitä flaska viiniä tekee pienikokoisen naisen kropassa? AIVAN. Pakkohan tästä on vielä ulos lähteä. Börssi on niin anaalista, niin ehkäpä kiksu saa kunnioittaa läsnäoloani tänään... Ihanaa, olen päissäni ku juha berg! =) Nättii.. Ehkei, mut vittu, mä bailaan tänään!

Vittu siel kiksus oon muuten lapset käyny koleme vuotta sitte. No, kapteeni tarkastaa uppoavan laivansa. Kilroy was here tai jotain.

Asianmukainen darra.... huhhuh, jumalauta.... Päätä särkee + väsyttää vitusti, röökilläkin kun yrittää ulkona käydä niin jäätyy pystyyn... Ikävä tuottaa pettymys, ainakin tällä hetkellä yksikään rankkurin arvaamista illan seurauksista ei toteutunut...

muistaakseni.....

Back
Ylös Bottom