Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs perkeleen varustelukilpailu tämä on? :hyvä:

Serkku, joka tietää että soittelen, kysy taannoin että oonko kokeillu Guitar Heroa.. :eek: Ei siinä mitään, varmaan innostuis siitäkin ellei itse asia ois hallussa. ;)

Foster'sista sen verran :offtopic: että toinen serkku (itse asiassa em.:n broidi) oli Australiassa vaihdossa, jossa ei sitten mainittua bissemerkkiä koko vaihtoaikana näkynyt suunnilleen missään baarista tai kaupassa. Ja täällä sitä mainostetaan niin aussina, niin aussina.. :piis:

hah! pienissä sievoisissa.

10e meni baariin, oli aika lepposaa. Ensimmäistä kertaa tekee baarireissun jälkeen jatkaa bissettelyä. Eli suolakeksit ja olut:thumbs:

10e meni baariin, oli aika lepposaa. Ensimmäistä kertaa tekee baarireissun jälkeen jatkaa bissettelyä. Eli suolakeksit ja olut:thumbs:

Nostin huntin ennen pistäytymistä parille ja nyt on enää reikä taskussa ja 3 epämääräistä puhelinnumeroa. Kalliita numeroja siis, eihän noihin ole vara soitella.

itekki tuli oltuun tuos edellis yönä vähän tunnelissa tuli juotuun jos minkäki näköstä liqumenttii :D ja ylläri et aamul on lompakosta hävinny setelit ja tilalle tullu kuitti nippu....

Siivottu ja juotu kaljaa. Ainut tapa suorittaa siivous että ei tule riitaa... kohta sitten rupean pyyhkimään pölyt baarikaapista. Se menee seuraavalla tavalla: kaikki pullot lattialle ja pyyhkäisen nopeesti pölyt pois kaapista. Sitten otan 4cl mitan ja aina kun tekee mieli drinkkiä niin kaadan jostain pullosta mitan täyteen ja kippaan sen kurkkuun. Pyyhkäisen sen pullon pölyt ja nostan sen kaappiin. Ja sitä rataa loppuilta.

Eilen tuli "juhlittua" armeijaan lähtöä ja viinaa alettiin ottaa jo aamulla, kunto oli parhaillaan hyvinkin sekava, eli ihme ettei oo ku iha pientä krapulaa.

tsiisus...matto ja lakanat pesuun, tossa nähtävästi taxista joku lappu et pitäis 65egee maksaa :eek:, tiliä en uskalla ees kattoo, no kai toi saunailta oli sit hyvä reissu :D

4 antibioottikuuria päällä mutta ei se mitään, brenkuttelun jatkuttava..
4 eri antibioottia :) taidat olla todella sairas. Itse hain eilen pullon Caol Ilaa ja nyt sitten makustellaan. Ei ainakaan vielä ole täyttänyt odotuksia, sääli. Ja tietysti maistelun jälkee kaverin synttäreille jatkamaan, ei anneta alkoholin haihtua hukkaan.

Back
Ylös Bottom