Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää toivoo ettei oo yhellä hyllyllä kovin montaa kymmentä pulloa:dance:

Yhteensä 42 pulloa juuri emännän kanssa laskettiin. 5 laatua viskiä, 3 absolut vodkaa, 3muuta maustettua vodkaa, pirtu pullo(sen joutuu lantraamaan eikä juomaa mitasta), tumma ja vaalea rommi, konjakki ja brandy, jekku ja unicum + muut sitten likööreitä laidasta laitaan. Tultii siihen tulokseen että ehkä ei kaikista saada pyyhittyä pölyjä kun tässä samalla juodaan olutta. Mutta tässä menee ilta kun katsoo leffoja,seuraa tulosseurantaa,saunoo ja viellä käy koiran kanssa lenkillä.

Tommosta 1.90e/plo afrikkalaista punkkua vetelen. Ihan hyvää on, hintaisekseen. En tahdo edes tietää onko rypäleitä polkevien mokkakikkelien varpaanvälit olleet miten puhtaat :D

kyllä, olen useamman promillen humalassa. Kyllä, minä menen armeijaan huomanna. Kyllä, minua ei juurikaan kyseinen ARMEIJA nappaa.

Keskaria!

kyllä, olen useamman promillen humalassa. Kyllä, minä menen armeijaan huomanna. Kyllä, minua ei juurikaan kyseinen ARMEIJA nappaa.

Keskaria!
Ja kyllä, veikkaan, että sinua nappaa kyseinen armeija vielä huomattavasti vähemmän, kun päivä valkenee ja krapula kolkuttaa takaraivossa. Kyllä, toivotan sinulle hyvää ensimmäistä päivää sotaväessä.:hyper:

Ja kyllä, veikkaan, että sinua nappaa kyseinen armeija vielä huomattavasti vähemmän, kun päivä valkenee ja krapula kolkuttaa takaraivossa. Kyllä, toivotan sinulle hyvää ensimmäistä päivää sotaväessä.:hyper:

Päivä valkenee ja lievä dartsi ilmaantu sielt jostaki. Kyl näil oloil tuolt viel luulis mukavasti selviävä. :thumbs:

Mun mielestä.. Mikäs tää nyt on? Tiistai? Ja keskipäivä.. on ihan hyvä aika vetää kalsarikännit. Ajattelin alkaa taas laulaa yksin karaokee... Vedän ekaks Sinatran My Wayn... Lisäks pelasin just ympäripäissäni NL1000 shorttia ja jäin reilut 1700€ tappiolle. Silti lähinnä huvitti vastustajien puolesta kun vetelivät sen verran lahjakkaasti ohi. Mitäs muuta... Koitetaan nyt saada riittävästi kännipostin näkönen tästä. Viimeset 4 kuukautta on pokerissa nyt öbaut 70 000€ voitolla. Kai... Jotain sinnepäin.. Ja hei! Tää seuraava on hyvä: Kävin Mensan testissä.. Nyt kun ne tulokset lasketaan jollain uudella keskihajonnalla... Kai... Ja sain tulokseks jotain 158 tai 168 tai jotain semmosta. Vähänkö oon niinQ viksu!!1! Ainakin semmonen 1/10 000 tai 1/100 000 -viksu..! Ei osaa laskee tässä kännissä noita nollia ihan varmaks. Mut niinQ kuulemma mua fiksumpia kuuluis olla jotain 1/(tosi_iso_luku). Kyl kännissä on sit kivaa... "Leijona Viina on kotimaisesta viljasta valmistettu puhdas ja pehmeän makuinen viina." Tjooh... Ei pysty väittämään vastaan. Enää.

Mun mielestä.. Mikäs tää nyt on? Tiistai? Ja keskipäivä.. on ihan hyvä aika vetää kalsarikännit. Ajattelin alkaa taas laulaa yksin karaokee... Vedän ekaks Sinatran My Wayn... Lisäks pelasin just ympäripäissäni NL1000 shorttia ja jäin reilut 1700€ tappiolle. Silti lähinnä huvitti vastustajien puolesta kun vetelivät sen verran lahjakkaasti ohi. Mitäs muuta... Koitetaan nyt saada riittävästi kännipostin näkönen tästä. Viimeset 4 kuukautta on pokerissa nyt öbaut 70 000€ voitolla. Kai... Jotain sinnepäin.. Ja hei! Tää seuraava on hyvä: Kävin Mensan testissä.. Nyt kun ne tulokset lasketaan jollain uudella keskihajonnalla... Kai... Ja sain tulokseks jotain 158 tai 168 tai jotain semmosta. Vähänkö oon niinQ viksu!!1! Ainakin semmonen 1/10 000 tai 1/100 000 -viksu..! Ei osaa laskee tässä kännissä noita nollia ihan varmaks. Mut niinQ kuulemma mua fiksumpia kuuluis olla jotain 1/(tosi_iso_luku). Kyl kännissä on sit kivaa... "Leijona Viina on kotimaisesta viljasta valmistettu puhdas ja pehmeän makuinen viina." Tjooh... Ei pysty väittämään vastaan. Enää.
Kännissä oisit saanu isommat pisteet varmaankin :kippis1:

Ennen kun aloitin " kunnon treenamisen " ni dokasin auhteellisen usein joka viikonloppu oikeestaan mutta nykyään kun on ollu juomatta pitkän aikaa jo niin sillon kuin juo ni krapula on niin kauhea ettei sitä meinaa mielebn terveys kestää. Ennen ei ollut krapulaa melkeen koskaan

Mä en meinannu löuytää tätä thrediä vaikka etsin ja sitten se oli heti tossa esillä. Mä muuten juon nyt. Joku mukaan baariin? Nyt!!

Joo olipahan taas reissu. Ilta alkaa: pokeria kaveri porukassa ja otetaan parit pelin ohella. Pelaillaan pari tuntia kunnes pelit loppuu, mutta olut kyllä maistuu edelleen suurimmalle osalle läsnäolijoista. Känni nousee kovaan tahtiin -> tulee normaali ehdotus: "tänään on muuten halpaa kharmassa". Suuntaamme kyseiseen ravitsemusliikkeeseen iltaa viettämään. Alkuun ihan jees, mutta loppu ei mennyt aivan nappiin... Järjetön känni päällä ja yksin kämpille. Edes vakio tyttö ei vastaa (niin no keskiviikko yö). Ainut hyväpuoli että ei mitään suurempia velvollisuuksia huomenna ja saa nukkua rauhassa puoleen päivään

voipi olla että pientä juhlaa vkl kun sain armeijasta c:n paperit ja jäi armeija 2 päivään. nyt vain hakemaan opiskelu paikkaa ja töitä jos vielä saisi niin hymy on herkässä. :dance:

Ööh.. pieni krapulan poikanen tai ruokamyrkytys kebulasta. En kyllä hirveesti juonut, kai. Onneksi olin fiksu ja yöllä ostin kebulasta myös "aamiasen" -> pysytään terveys ruoassa tämäkin päivä :)

Just yhteistyökumppani toi pullon punkkua kuin tilauksesta. Tänään joutuu varmaan sen tiputtelemaan tupareissa. Tarkoitus ottaa suht chillisti, että ei menis huominen ihan jäiden poltteluun.

Joutuu sitten tänään ostamaan juhlapullon + juomaan boolia ankaralla kädellä. Kotibileet tiedossa 92-93 (?) muijilla ja kaverin kanssa ainoat miespuoliset taistelijat paikalla :D Mitäköhän tästä seuraa....

Back
Ylös Bottom