Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla tämä arjen antisankari vieläkin pienissä. Noh, mitäs siitä. Ainakaan ei ole krapua vielä. :D

Konjakkia hiukan napsinu.
Jep, hiukan konjakki, sahtia, olutta ja jotain terävämpää. En kuitenkaan hirveesti ottanut, jotenka tänään aamupäivästä jo hyvä olo

Pitäisikö vaan reilusti jatkaa siitä mihin aamuyöllä/aamulla jäi?

Menin aamulla kymmenen jälkeen nukkumaan, voishan tuota riipasta vähän ehkä kun olo on mitä mainioin. :)
Pistit paremmaksi. Itse lopetin kylmän herraskaisglögin tinttaamisen ennen yhdeksää ja katsoin parhaaksi siirtyä vetäytymään koomaan. Mielenkiintoinen päivä ollut kyllä, hyvän maistin kruunaa onnistunut jumitusdarra. Hyvä darra on aina syy iloita. Koen viihdearvoni nousseen toiseen potenssiin, kun tuijotan silmät punaisina vaikka seinää, ja mietin että saisinko hämähäkkimiehen nousun estettyä epoksiliimalla.

Pahin krapula oli aamulla mitä oon ikään kokenut. tulee kyllä pitkä pitkä tauko juomisesta. tais siirtyä reenitki parilla päivää eteenpäin. miten on käykö porukka salillla heti darrapäivän jälkeisenä päivänä?

Pohdin tässä jaloviinan ääressä, kuinkahan moni suomalainen uskottelee itselleen viettävänsä tipatonta tammikuuta, vaikka on naukkaillut uuden vuoden höyryissä vielä puolenyön jälkeen. Eli aivan sama, lopettaako kuivattelun 14. tai 28. päivä tammikuuta. Tai heti kymmeneltä tänä aamuna kuten allekirjoittanut.

Pohdin tässä jaloviinan ääressä, kuinkahan moni suomalainen uskottelee itselleen viettävänsä tipatonta tammikuuta, vaikka on naukkaillut uuden vuoden höyryissä vielä puolenyön jälkeen. Eli aivan sama, lopettaako kuivattelun 14. tai 28. päivä tammikuuta. Tai heti kymmeneltä tänä aamuna kuten allekirjoittanut.

Toi o muute iha sairaa hyvä pointti :D

Eilen meni vähän överiks. Muisti meni ja kännissä sitten huutelin ja haukuin kaikki. En sentään onnkes mitään ton typerämpää tehny, mutta vituttaa jo tääkin. No minkäs teet kun kävelet tahattomasti 8km, joka kännissä tuntu olevan aivan muiden kuin oma vika ja juot vodkaa raakana samalla. Sitten kun viimeinkin pääs perille niin jack danielssia reilulla kädellä vielä. Krapula on vieläkin ja morkkis on paha :E.

Pahin krapula oli aamulla mitä oon ikään kokenut. tulee kyllä pitkä pitkä tauko juomisesta. tais siirtyä reenitki parilla päivää eteenpäin. miten on käykö porukka salillla heti darrapäivän jälkeisenä päivänä?

Kyllä ainakin itse yritän kanuunan jälkeisenä päivänä käydä salilla vaikka ei usein fiilis olekkaan sellainen että huvittaisi reenata. Lähtee yleensä ne viimisetkin rapulan rippeet ja tärinät kehosta kun käy vähän hikoilemassa. Ihmeitä ei tosin reeniltä kannata odottaa eikä repiä älyttömillä painoilla vaan enemmänkin pumppaillen kevyehkösti se eka reeni.

Onvaan pumppu helvetin koval krapulas treenates. Ite pidän sitä yhtä tyhmänä kuin kuumees treenaamista.

Sama. En todellakaan mene salille, jos olen juonut edellisenä päivänä.
Menin joskus peliin (koripallo) darrassa ja meinasin tuupertua kentälle... Valmentaja oli hiukan vihainen, olin pelikiellossa seuraavan vkolopun pelin :(

Tänään laivalle! Ei oikein huvittais mutta pakko se kai on mennä. Siellä saa rahaa vastaan alkoholia ja kaikki tietävät, mitä siitä aina seuraa.

Sama. En todellakaan mene salille, jos olen juonut edellisenä päivänä.
Menin joskus peliin (koripallo) darrassa ja meinasin tuupertua kentälle... Valmentaja oli hiukan vihainen, olin pelikiellossa seuraavan vkolopun pelin :(

Ihan oikein. Jos minunkin valmennettavista joku tulisi peliin krapulassa, saisi hän kuulla kunniansa. Itsekkään en juo edellisenä iltana, jos on pelit tulossa vaikka vain siellä kentän laidalla meuhkoankin.

Sehän on totta että juominen vaikuttaa treeniin negatiivisesti, mutta itelle se vaikuttaa päinvastoin, nimittäin positiivisesti. Ainakin jos esim. lauantaina on tullut otettua oikein kunnolla niin maanantain treeni kulkee normaalia paremmin :hyper: Mistäköhän tämä johtuu? Pitää varmaan lisätä tuota juomista... :evil:

Back
Ylös Bottom