Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, hiukan konjakki, sahtia, olutta ja jotain terävämpää. En kuitenkaan hirveesti ottanut, jotenka tänään aamupäivästä jo hyvä oloKonjakkia hiukan napsinu.
Pitäisikö vaan reilusti jatkaa siitä mihin aamuyöllä/aamulla jäi?

Pistit paremmaksi. Itse lopetin kylmän herraskaisglögin tinttaamisen ennen yhdeksää ja katsoin parhaaksi siirtyä vetäytymään koomaan. Mielenkiintoinen päivä ollut kyllä, hyvän maistin kruunaa onnistunut jumitusdarra. Hyvä darra on aina syy iloita. Koen viihdearvoni nousseen toiseen potenssiin, kun tuijotan silmät punaisina vaikka seinää, ja mietin että saisinko hämähäkkimiehen nousun estettyä epoksiliimalla.Menin aamulla kymmenen jälkeen nukkumaan, voishan tuota riipasta vähän ehkä kun olo on mitä mainioin.![]()
Pohdin tässä jaloviinan ääressä, kuinkahan moni suomalainen uskottelee itselleen viettävänsä tipatonta tammikuuta, vaikka on naukkaillut uuden vuoden höyryissä vielä puolenyön jälkeen. Eli aivan sama, lopettaako kuivattelun 14. tai 28. päivä tammikuuta. Tai heti kymmeneltä tänä aamuna kuten allekirjoittanut.
Pahin krapula oli aamulla mitä oon ikään kokenut. tulee kyllä pitkä pitkä tauko juomisesta. tais siirtyä reenitki parilla päivää eteenpäin. miten on käykö porukka salillla heti darrapäivän jälkeisenä päivänä?
Onvaan pumppu helvetin koval krapulas treenates. Ite pidän sitä yhtä tyhmänä kuin kuumees treenaamista.
Sama. En todellakaan mene salille, jos olen juonut edellisenä päivänä.
Menin joskus peliin (koripallo) darrassa ja meinasin tuupertua kentälle... Valmentaja oli hiukan vihainen, olin pelikiellossa seuraavan vkolopun pelin :(
Mistäköhän tämä johtuu? Pitää varmaan lisätä tuota juomista... :evil: