Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt mä keksin miten sen kanuunan voi välttää. Se tosiaan toimii, kun ei mee humalassa nukkumaan.

Meni uv nimittäin totutulla kaavalla, eli baarissa juomiseksi. Sieltä sitten jatkoille, josta kotiin. Kotona olin seitsemän jälkeen. Siihen kun vielä syömiset ja suihkussa käynnit bäälle, niin nukkumaan 8 aikoihin. Eikä tosiaan ollut minkään sortin kanuunaan herätessä.

Täytyy vielä tänään varmistaa teorian toteenkäyminen toisella kenttätestillä.

Kohta se alkaa.. Saunaan ja bissee naamaan.. fuck yeah! :kippis1:

Nyt mä keksin miten sen kanuunan voi välttää. Se tosiaan toimii, kun ei mee humalassa nukkumaan.

Meni uv nimittäin totutulla kaavalla, eli baarissa juomiseksi. Sieltä sitten jatkoille, josta kotiin. Kotona olin seitsemän jälkeen. Siihen kun vielä syömiset ja suihkussa käynnit bäälle, niin nukkumaan 8 aikoihin. Eikä tosiaan ollut minkään sortin kanuunaan herätessä.

Täytyy vielä tänään varmistaa teorian toteenkäyminen toisella kenttätestillä.

Tuo toimii itsellä ainakin ihan hyvin. Toinen hyväksi havaittu keino on juoda pirusti vettä ennen nukkumaan menoa...

Tuo toimii itsellä ainakin ihan hyvin. Toinen hyväksi havaittu keino on juoda pirusti vettä ennen nukkumaan menoa...
Komppaan täysin, vettä menee varmaanki litrakaupalla ennen nukkumaanmenoa, ja sitten otan vielä pari vesilasia sängyn viereen yöks, tekee hyvää kaataa kurkkuun heti kun herää, koska jano on aina vaikka sitä vettä miten kiskois illalla.

Kanuunan välttämiseen auttaa pitkä ja intensiivinen harjoittelu.

Huomattu :D Sen jälkeen kun rappiokämppis muutti meille, on tullut harjoiteltua sen verran ettei enää ole edes darroja.

Tulin tänään laivalta. Oli kivaa, paitsi että sain jalan taas enemmän tai vähemmän rikki... Tapasin muuten jonkun pakkislaisenkin :D

Taas mennään... Ei mikään yllätys nykyään :/

Joo mennään vaan, pienet tumut vois olla poikaa :) 23. lomapäivä menossa niin kyl sen kunniaks voi ottaa....

Huh huh! Kahden päivän putki takana ja kamala darra päällä:wtf: Nyt saa onneks viikon verran vetää henkeä ennen seuraavaa kaljoittelua...

Ei mitekää uskois, mut tipaton menos. Katellaa helmikuus uuvestaa?

Jonkun pitäisi kehittää tipattoman tammikuun rinnalle, joku vastaava setti minkä tarkoituksena olisi ottaa pää täyteen joka päivä. Siinä voisin pärjätäkkin.

Mulla on vasta kolmen päivän putki takana. Aamulla vähän ahdisti, mutta nyt on fiilis korkeella.

Valitsin oluen sijaan jalkatreenin tänään, ja lauantaista selvisin kolmen oluen voimin. Saako täältä jotain mitaleja? Häh?!

Join tänään yhden bissen ja lähdin baarista salille. Sitä ennen olin viime viikolla kaksi (2) kertaa baarissa selvinpäin. Mikäköhän mua vaivaa? :wtf:

Back
Ylös Bottom