Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun persekossu! Olin lähdössä hyvillä mielin velipojan luokse ryypille ja otin litran kossupullon pakastimesta niin sehän oli umpijäässä! Pitäkää paskanne, mä haen ärrältä lonkeroa.
Joisit nyt perkele edes jäykkää, niin ei jäätyis pakkasessa. Oman kokemuksen mukaan raja menee siinä 40% tienoilla, että ei normi pakastimessa jäädy.Vitun persekossu! Olin lähdössä hyvillä mielin velipojan luokse ryypille ja otin litran kossupullon pakastimesta niin sehän oli umpijäässä! Pitäkää paskanne, mä haen ärrältä lonkeroa.
Amatööri. Tuliko yllätyksenä että kossu jäätyy? :dance2:
Ite ei kossua tule juotua, mutta on se ihme jos tuo jäätyy, kun eihän Pastilli shottikaan jäädy ja eikös se ole jotain 32%. Tietenkin jos pakastin on tosi kylmällä niin jäätyyhän siellä mikä tahansa..
no eikös kossu oo just toi 32% ? Kyllä ainakin mun pakastimessa jäätyy, mutta sitten nelikymppinen taas ei jäädy.
Jaahas, näyttäiskin olevan 38%. Siinä tapauksessa ei pitäis mun mielstä -19 asteessa jäätyä.
Niin, ja en ole amatööri, mutta kun kossussa maksaa alkoholi reilusti enemmän kuin esim tapioviinassa, niin ei tule paljon kossua juotua. Pyydän anteeksi heikkouttani.
Kossu ei mun mielestä maistu kovin hienosäädetyltä.Nonni, sehän saattais selittää ton jäätymisenkin. Toisaalta luulis, että Altia tekis kuitenkin kohtalaisen luotetavaa jälkeä.