Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun persekossu! Olin lähdössä hyvillä mielin velipojan luokse ryypille ja otin litran kossupullon pakastimesta niin sehän oli umpijäässä! Pitäkää paskanne, mä haen ärrältä lonkeroa.

Vitun persekossu! Olin lähdössä hyvillä mielin velipojan luokse ryypille ja otin litran kossupullon pakastimesta niin sehän oli umpijäässä! Pitäkää paskanne, mä haen ärrältä lonkeroa.

Amatööri. Tuliko yllätyksenä että kossu jäätyy? :dance2:

vittu ny on juotu 2 lasia mansikka shampanjaa, 2 pulloa sandelssia, desi kissanminttua, 2 paukkuu konjakkia, tästä se känni lähtee ja ny viel pitäis juua sandelssia nelisen pulooa lisää ja toi kissanminttu pullo kokonaa loppuun ja sit kapaakkaan jatkaa..

Joisit nyt perkele edes jäykkää, niin ei jäätyis pakkasessa. Oman kokemuksen mukaan raja menee siinä 40% tienoilla, että ei normi pakastimessa jäädy.

Amatööri. Tuliko yllätyksenä että kossu jäätyy? :dance2:

Jäätyykö muka kossu pakkasessa??:eek: Ite ei kossua tule juotua, mutta on se ihme jos tuo jäätyy, kun eihän Pastilli shottikaan jäädy ja eikös se ole jotain 32%. Tietenkin jos pakastin on tosi kylmällä niin jäätyyhän siellä mikä tahansa..:)

Jaahas, näyttäiskin olevan 38%. Siinä tapauksessa ei pitäis mun mielstä -19 asteessa jäätyä.

Niin, ja en ole amatööri, mutta kun kossussa maksaa alkoholi reilusti enemmän kuin esim tapioviinassa, niin ei tule paljon kossua juotua. Pyydän anteeksi heikkouttani.

Huh ja hah, taas parit otettu ja kohta keikkoja katsomaan.....:rock: Toivottavasti ei mee yheksään aamulla niinkuin viime viikonloppuna... :urjo:

Jaahas, näyttäiskin olevan 38%. Siinä tapauksessa ei pitäis mun mielstä -19 asteessa jäätyä.

Niin, ja en ole amatööri, mutta kun kossussa maksaa alkoholi reilusti enemmän kuin esim tapioviinassa, niin ei tule paljon kossua juotua. Pyydän anteeksi heikkouttani.

Joskus 10v sitten kuulin, että kossussa se 38% ei ole vakio, saattaa heittää 32% asti, paha sanoo sit miten on asian oikea laita nykypänä.

Pelaan Half-lifea ja juon Larsenia. On taas konjakki arvossaan! :D

Oon ihan totaalisen perseet. tulin just kotiin. taisin jossain vaiheessa astua murtuneen jalan päälle :S en oo ihan varma, toivottavasti en astunut.

7 viikon raittius loppu tähän ;)

Ei hitto oon vissii ollu selvinpäi ku ei oo tullu tännekkää kirjoteltuu:dance:

Autolla olin baarissa, bileiden kova jätkä.

noniin, ollaan kotiuduttu ja hyvä ilta oli kokonaisuudessaan. tuli tosin pyörittyä joidenkin aivan random tyyppien kanssa osan aikaa illasta joka osoittautui aivan turhaksi. Tuli juotua bacardia ja aika hyvä känni oli päällä( vieläkin mutta laskussa). Nyt voi taas keskittyä treenailuun seuraavat 3-4 kk ennen kuin homma laitetaan uusiks.

Mitä tehdä kun yksi on sammunut sohvalle ja toinen on sammunut sänyyn ja yksi ei tahdo sammua millään tuonne parvekkeelle? Alkaa jo jutut loppua ja sehän ei käy päinsä... OOn pulassa ja mikään ei auta ; )

Back
Ylös Bottom