Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo Pitäis ryyypätä useemmin, että jaksas :(.

Perjantaina aloteltiin siinä klo14.00 ja nukkuun pääs Lauantaina Klo18.00.. Mä olin ihan paskana. Kaverit vaa jatko :wtf:. Nyt pääsis jos treenaa... Onneks.

Viitisen omatekoista kossubatterya kiskottu ja huomenna tulee lähtö Mikkeliin Jurassic rockiin. Nyt jäi treenit ja syömiset pariks päiväks.

Sixpäkki olutta tänään lämmittelynä huomisen Jurassic rockia varten. Tulee taas oltuu se seuraavat 2 vuorokautta kännissä kuin käki. :hyper: Toivottavasti tuo luvattu sää nyt vaan paranee ettei mee ihan mudassa pyörimiseks.

joopajoo, nyt tuli vähän lkaljaa juotua. sekin taitaa olla ihan sama ku vuoden päästä oon kuitenkin samassa tilanteessa ku nyt, ja mitään väliä.
ainoo mikä nykyään kiinnostaa on treenit ja loppuajalle ei keksi tekemistä, no työt mutta neki loppuu kohta. JEE

Illalla luvassa kaljaa ja tavastialla hyvää musaa! :rock:

ketä tavastialla ompi?

"Rotten Moon Club": 45 Degree Woman, Major Label, Dirty Licks, Daikini !

45 Degree Woman rocks! :rock: Kait ton Major Labelin vois kattoo..

Pitäs Lappeenrantaa Linnotusten yöhö lähtee jos kaikki menee suunnitelmien mukaa nyt. Jos ei mee suunnitelmien mukaa ni katkee melkei 3kk putki millo on tullu juotuu viikonloppusin :itku:. JA huomen ei pysty juomaa ku on peli:jahas:

Back
Ylös Bottom