Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hei Kirkaa ja Dingoo kuunnellaa tubesta ja juuvaa olutta.

Muutama olut mennyt. Jos sitä välillä lähtis oikein baariinkin. Blackjackiä vois mennä ainakin pelaamaan :rock:

edit.
En kyllä oikein kunnon juoppo ole. Muistin alkuehtoosta, ettei mulla ole vieläkään kämpässä pullonavaajaa. Kädet ihan rikki kun koittaa tuollaisella ikkunankahvalla avata pulloja. Ei oo oikein tekniikka hallussa. :D

Muutama olut mennyt. Jos sitä välillä lähtis oikein baariinkin. Blackjackiä vois mennä ainakin pelaamaan :rock:

edit.
En kyllä oikein kunnon juoppo ole. Muistin alkuehtoosta, ettei mulla ole vieläkään kämpässä pullonavaajaa. Kädet ihan rikki kun koittaa tuollaisella ikkunankahvalla avata pulloja. Ei oo oikein tekniikka hallussa. :D

Vanhana juoppona oon avannu tikkuaskilla pullon ja kerran myös Shakerillä.

"loma"reissulla Ähtärissä. Äsken juur toi pirssi majapaikan pihaan. Oishan sitä ollu pitempäänkin, mutta kun tuo gts/r on niin laiska.

Joo, vittu puhelin hävis ja synttäri sankarilta laukku:down:

Kaks ryyppypäivää takana nyt. Kummatkin ihan loistavia iltoja paitti eile piti vähä vahtii kaverii ku se oksenteli ja sammu loppujen lopuks, muuten mukava vkl. Rahaa kylläkin meni ihan mukavasti mutta mutta...

Kaks ryyppypäivää takana nyt. Kummatkin ihan loistavia iltoja
sama homma no lauantai oli vähän huonompi, mutta olihan perjantaina hyvätsynttäri bileet. ja tänäänki teki mieli lähtä juomaa,mutta nuo työt huomena estää...

Back
Ylös Bottom