Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan.Mä en ymmärrä minkä takia jengi on heti hyppimässä silmille täällä.Pari lasillista viiniä on ihan ok välillä.Ihan kun täällä ois taas kustu jonkin prode pirtelöön taas.:david:

Thanks osku, sä vaikutat tosi fiksulta kundilta. Vaikka sä tossa joskus aiemmin kerroit sijoittanees yhden illan aikana seitsemään litraan olutta (toivottavasti et juonut itse kaikkee, vaan tarjosit myös jollekin kivalle tytölle) niin ymmärrät että me kaikki ei jaeta tota käsitystä alkoholin nauttimisesta, mutta siitä huolimatta meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Tsemppiä!

Itsekin merkitsen lähes aina tänne merkinnän jos otan alkoholia suuhuni, vähän tai paljon.

Lauantaina hirveet mäskit ja tänään vielä rapula. Treenit meni silti hyvin :thumbs:

ja kyykky kulkee mäskien jälkeen. :D :rock: Tiedä mistä tuo sitten johtuu, mutta pukannu montakin henkilökohtasta ennätystä törpöttelyn jälkeen, ehkä vain joku yhteensattuma. :kippis1:

Thanks osku, sä vaikutat tosi fiksulta kundilta. Vaikka sä tossa joskus aiemmin kerroit sijoittanees yhden illan aikana seitsemään litraan olutta (toivottavasti et juonut itse kaikkee, vaan tarjosit myös jollekin kivalle tytölle) niin ymmärrät että me kaikki ei jaeta tota käsitystä alkoholin nauttimisesta, mutta siitä huolimatta meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Tsemppiä!

Kiitos.Ja kyllä mä tarjosin 2 muijalle tuopit,ne oli tullut joensuusta saakka käymään ja päätin suoda niille hetken mun arvokasta aikaa.

Hienostihan toi kirjoitus sujuu.:hyvä:
Juu ihmeen hyvin sujui :D Jumankauta kun tuli otettua liikaa, keksin sit saunasta tullessani et perkele takapihalla on lunta ---> sinne kieriin. Noh, lumi oli helvetin kovaa, kun oli vähän pakkasta, niin kivat mustelma/verijäljet perseessä ja kädessä :D Silloin en edes tuntenut niitä, kaverit vaan päivitteli :D

Hienostihan toi kirjoitus sujuu.:hyvä:

Ite en taas ymmärrä, miten joku voi kännissä muka kirjottaa noin epäselvästi. :rolleyes: Itekkin oon kirjottanu varmaan lähemmäks puolet viesteistäni pakkikselle kännissä, mutta kirjoitus ei ikinä oo pettäny.

Juu ihmeen hyvin sujui :D Jumankauta kun tuli otettua liikaa, keksin sit saunasta tullessani et perkele takapihalla on lunta ---> sinne kieriin. Noh, lumi oli helvetin kovaa, kun oli vähän pakkasta, niin kivat mustelma/verijäljet perseessä ja kädessä :D Silloin en edes tuntenut niitä, kaverit vaan päivitteli :D
Hmmm...once upon a time in Kirkkonummi...

Talvi + sauna + hillitön Juggernaut-känni + jäätynyt rinne + prisman muovikassi liukurina = seuraavan päivän perseraiskausepäily

Juggernaut-känni

Känneistä kallein, varsinainen demolition derby. Kauhea meno koko ajan,
kaikki mihin koskee menee rikki tai ainakin melkein ja aamulla saa
taatusti katua ja miettiä mikä taas meni perseelleen. Saldona yleensä
rikkinäisiä rumpukapuloita, kitarankieliä, astioita, vessanpönttöjä,
revenneitä vaatteita, hissejä ja sen sellaista.

miten hissi menee rikki kännin johdosta? liikaa porukkaa kyydissä? eihän hissiin ees mahdu yli kuutta pakkislaista, vai kuinka monta tavallisessa hississä saa ollakkaan kerralla.

Ite en taas ymmärrä, miten joku voi kännissä muka kirjottaa noin epäselvästi. :rolleyes: Itekkin oon kirjottanu varmaan lähemmäks puolet viesteistäni pakkikselle kännissä, mutta kirjoitus ei ikinä oo pettäny.
Itellä kovemmassa kännissä onnistuu kirjotus, mutta joutuu uudestaan ja uudestaan korjaamaan typot. Joskus ne voi jäädä...

Mielestäni näitä tämän threadin juttuja on hauskempi lukea, kun joissain postauksissa on kirjotusvirheitä seassa. Ihan sama mulle kylvääkö joku niitä puolitahaltaan.

miten hissi menee rikki kännin johdosta? liikaa porukkaa kyydissä? eihän hissiin ees mahdu yli kuutta pakkislaista, vai kuinka monta tavallisessa hississä saa ollakkaan kerralla.

Tehty, valitettavasti. Saunaillasta lähtiessä tuli muutama tyyppi liikaa kyytiin. Eihän sitä siinä kännissä tajunnut. Ehti ehkä 2 metriä laskeutua ja naps, siinä oltiin la-su yönä ja odoteltiin korjaajaa tunnin verran.

No olin tuon aikaan enemmän kännissä, kuin yleensä olen :D

Hmmm...once upon a time in Kirkkonummi...

Talvi + sauna + hillitön Juggernaut-känni + jäätynyt rinne + prisman muovikassi liukurina = seuraavan päivän perseraiskausepäily

Juggernaut-känni

Känneistä kallein, varsinainen demolition derby. Kauhea meno koko ajan,
kaikki mihin koskee menee rikki tai ainakin melkein ja aamulla saa
taatusti katua ja miettiä mikä taas meni perseelleen. Saldona yleensä
rikkinäisiä rumpukapuloita, kitarankieliä, astioita, vessanpönttöjä,
revenneitä vaatteita, hissejä ja sen sellaista.
Toi menee kyllä paljon paremmaksi, kuin mun kommellus. Ai samperi :(

Back
Ylös Bottom