Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä poika ei mene enää kapakkaan ilman omaa pulloa.Juutalainen mussa ei voi hyväksyä sitä että maksaa 70e 7 litrasta kaljaa.Ei vittu enää ikinä.Se on kyllä pottu pöksyissä ens kapakka reissulla saatana.

ps :urjo:

No kuka perhana se käski sunnuntaina ruveta dokailee? :kippis1:

Huh huh ei ole paljoa hajua mitä sitä eilen on tapahtunut mutta ilmeisesti kaverin auto on ainakin hävinnyt pihasta ja sen voin sanoa että se jantteri ei selvinpäin ole sitä lähtenyt ajelemaan! :D

Mä en käsitä humaltumishakuista juomista ollenkaan. Pari lasillista hyvää viiniä ruuan ja hyvän seuran kanssa kyllä sopii mullekin, mutta juon melko harvoin edes sitä. Onko siinä mitään kivaa, että aamulla on paha olo ja rahat ja muisti mennyt? Not for me!

Mä en käsitä humaltumishakuista juomista ollenkaan. Pari lasillista hyvää viiniä ruuan ja hyvän seuran kanssa kyllä sopii mullekin, mutta juon melko harvoin edes sitä. Onko siinä mitään kivaa, että aamulla on paha olo ja rahat ja muisti mennyt? Not for me!

Tämä ei olekaan absolutistien tai bodimunkkien threadi. ;)

Ja vastaus: on se ihan pirun kivaa toisinaan. :D

Arvoisa GoA, absolutisti ei käsittääkseni juo edes sitä paria lasillista viiniä. Eikö tänne saa kirjoittaa muut kuin ne, jotka juo itsensä tolkuttomaan tilaan?! Mitä hienoa siinä on?

Niin, ensinhän ei olla juomassa ollenkaan. Sitten voidaan kai nyt yhdelle lähteä. Sen jälkeen viä pari, kolme tai muutama. Enää ei olekkaan mihkään kiire ja vedetään vielä ne yhdet viimeset. Sitten toiset viimeset ja lopuks VEDETÄÄN IHAN NAAMAT.

Tai näin ainakin meilläpäin...

On, juominen sillon tällön on todellakin erittäin mukavaa ja rentouttavaa.

Itseäni vituttaa eniten sellaset ihmiset(en tarkota välttämättä juuri sinua), jotka eivät juo olleenkaan tai hyvin hyvin vähän, ja kehuskelevat sitten sillä ja pitävät itseään jotenkin alkoholia käyttäviä ihmisiä parempina.

:kippis1:

Dici just for info.

Juominen ei ole sitä että joko hirveät perseet tai ei ollenkaan.
Aika typerää käsittää se noin.

Niinhän mä tossa aikaisemmin sanoinkin, että juon pari lasillista joskus, mutten ymmärrä humaltumishakuista juomista, ts. persekännejä. Aika typerää käsittää tuo kirjoittamani siten, että en joisi lainkaan ;)

Mulla mennyt jo vähän pidemmän aikaa silleen että sillon harvoin kun juodaan, niin juodaan sitten kunnolla(=perseet) ja silloin kun ei juoda niin ei juoda tippaakaan.

Mutta olenkin tälläinen perusteini ;)

Niinhän mä tossa aikaisemmin sanoinkin, että juon pari lasillista joskus, mutten ymmärrä humaltumishakuista juomista, ts. persekännejä. Aika typerää käsittää tuo kirjoittamani siten, että en joisi lainkaan ;)
Nousuhumalan takia juodaan enemmän kuin pari lasillista viiniä. Perseitten veto on täysin eri asia kuin nousuhumalan hakeminen.

Nousuhumalan takia juodaan enemmän kuin pari lasillista viiniä. Perseitten veto on täysin eri asia kuin nousuhumalan hakeminen.

No korjaanpa vaikka sitten komenttiani niin, etten ymmärrä perskännihakuista juomista. Minulla tosin pari lasia viiniäkin saa aikaa pienen hiprakan, jonka tulkitsen nousuhumalaksi. Taitaa alkoholiinkin päteä toleranssin lainalaisuudet.

Yhtä kaikki, täällä taitaa olla sellainen ilmapiiri, että vähemmän alkoholia kuluttavien mielipiteitä ei haluta kuulla.

Aivan.Mä en ymmärrä minkä takia jengi on heti hyppimässä silmille täällä.Pari lasillista viiniä on ihan ok välillä.Ihan kun täällä ois taas kustu jonkin prode pirtelöön taas.:david:

Back
Ylös Bottom