Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta otetaan kevyttä soppaa..:kippis1:

Meni aika putkeen koko ilta tuli nähtyä kaikkia vanhoja kavereita kun pyörin ympäri kaupunkia ja baareja. Tytönkin sain raahattua mukaan aika noloo kyl tunnustaa etten siltikään saanu kun menin vaan suoraan nukkuun ja aamulla tyttöllä oli sen verran darra ettei siitä ollu oikein mihinkään no ainakin sai tytön kainaloon pitkästä aikaa siitä oli kiva herätä eikä ollu ees paha darra aamulla :kippis1:
oli :4: ilta vielä kun olis pesää saanu :whip:

Huh huh, eilen vietettii Nutcrackerin kans pre-miittiä. Juostiin oma naked mile, talo ympäri..kahdesti :D

Pian ottaa kuppia, johan täs on taas pari viikkoa tullu taukoa. Huomannu sen muutoksen juomisessani että en enää vedä sitä 12-packiä ja mee baariin ja vedä siellä korttia tyhjäksi vaan nyt tissutellaan kuutta kaljaa, mutta paljon useammin. Ennen tuli juotua noin kolmen viikon välein, mutta nyt menee melkeen joka viikko.

Kohta lonkkua ja avantoon uimaan saunan kautta :) Muija sano et älä saa sykäriä vanhus. Perkele :D Hauskaa iltaa kaikille viinamäen miehille

Muutama lonkero ja chiliä tortillaan--->kuselle, ja EIII vittuQ!! ku kirvelee sieltä!!!!! vittu ku sattuu!! aijaijai!

Mitäpä olisi lauantai, jos jäisi saunaoluella tehtävät pakaranrentoutustekniikat suorittamatta? Tällä kertaa löytyi todella mainio siman korvike stockalta. Tota täytyy muistaa ostaa toistekin.

Jekkua vedetään!

Mihis on porukka aikonut suunnata tänään?
Itse varmaan joudun menemään kavereiden kanssa Aleen.

:kippis1:

vittu että men taas vaihteeksi ylitte aika huolel.. men 6 puolikkaan loneroo ja 5 lasii shamppaniaa, oon iha seis, oksettaa jopa, ja muistin just että join noin desin verta pullo loppui ryssävotkaa vielä lisäksi.. koko maailma pyörii, mua vituttaa, ja on toi huono olo.

Joku neljäs annos menossa eli aika selvää meininkiä. Hyvä niin sinänsä ettei oo rapulaa huomenna :). Vois mennä tekee hampparia, väliin juustoa, kolme viipaletta pekonia, suolakurkkua, paahdettua sipulia, sinappia ja ketsuppia. On muuten helvetin hyvää ;).

No voi helvetti! Vielä ollaan pystyssä vaikka viinanjuonti alkooinin jo yheksältä illalla!

Back
Ylös Bottom