Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
sama :D mut pakko nyt lähtee koittaa.. hml baareihin ny yleensä pääsee

No täs sitä tsubaillaa kännissä ja pidetää ikävää, mut on hyljätty, ja mun kaverit viettää kai? uuttavuotta jossaa ties missä, niillä on hauskaa, mut ne ei huolinu mua mukaan, joten keitottelen tässä sitte ihan vitun huolella ikävää oloani, kun ei oo ketää eikä mitää. On se vaa yhtä helvettiä viettää juhlapäiviä sinkkuna. Vihaan tätä! saatanallista paskaa.

aini mitkä kaverit.. mitähä vitun *kavereita* tollaset paskiasmulkut runkvistit on, joille ei oma seura kelpaa ku vaa sillon ku musta on jotaa hyötyä, tai ne haluaa nolata mua jotenkii.
Eivät kyllä siinä ohjelmanumerossa koskaan onnistu, ni eipä tartte sitte lähteäkää, ei ne kavereita oo, oon niille vaan mahollinen ohjelmanumero/autokyyti.bäk-appi, ku ei ketää muuta saa lähteen mihkää.

Keijo on armottomassa kännissä, mutta tästä eteenpäin vappuun asti, jos mie tai serkkupoika otetaan alkomaholia yli 2 annosta vrk. se maksaa 500€.

50e meni baariin ja nous päähän vast sieltä lähties. Eikä lähdetty tarpeeks aikasin, aikasemmin oli kissa lähdös mukaan. VITTU :D Ny sit omat kaljat mukaa ja kiertää teinimestoii

Että tällänen uusivuosi.Räjäyttelin paukkuja 4 lesbon kanssa.Ja ihan tuiki tuntemattomia jokainen:)Ja nyt nukkumaan.Shotti skapat jäi kyllä tänään lyhyeen.Frendi 3 paukkua ja laatat baariin:hyvä:
Öitä rakkaat pakkislaiset ja hyvvee tätä vuotta!

Että tällänen uusivuosi.Räjäyttelin paukkuja 4 lesbon kanssa.Ja ihan tuiki tuntemattomia jokainen:)Ja nyt nukkumaan.Shotti skapat jäi kyllä tänään lyhyeen.Frendi 3 paukkua ja laatat baariin:hyvä:

Älä oo tuommonen oo erilainen

Että tällänen uusivuosi.Räjäyttelin paukkuja 4 lesbon kanssa.Ja ihan tuiki tuntemattomia jokainen:)Ja nyt nukkumaan.Shotti skapat jäi kyllä tänään lyhyeen.Frehundi 3 paukkua ja laatat baariin:hyvä:
Thuin thaihieronta! Yötä!

Nyt on Strickkeniki pitkästä aikaa tuubassa, ei perkele. Jos vielä kerran tällä viikolla ottas kun tuntuu että vielä ois vähä maistunu. Sitten taas puolen vuoden tauko, hyvä näin.

Olen juonut ja tulin pakkislaisen bongaamaksi. Tsori vähän lyhyestä keskustelusta. Oli vähän kiirettä taksiin, kun eivät enää Keravan kinoon sisään päästäneet. :wtf:
Olin melkein selväkin vielä.

Taksijonossa 45min ja vihdoin himassa. :rock:

Joku poikanen näki voimiensa tunnossa tarpeelliseksi täräyttää allekirjoittanutta takaapäin nyrkillä kun olin Otto-automaatilla. Käännyiin hölmistyneenä katsomaan että mikäs se siellä kuttittelee. Kaveri oi jo toki häipynyt, nimi oli sekunnnin muistissa vaan katos sen kooommin. Prkl turpiin olisi sietänyt tuokin nulikka. Nyt ei ole kuitenkaan kuin poski vähän kipeänä ja naurattaa. Hyvä nuoriso ELKÄÄ jatkako samaan malliin, aika löytyy isompi ja kovempi ja se on menoa sitten.

No en minäkään mikään ammattilainen ole.. mut oon hoidellu monet tytöt vuosimallia 20-55.. heh.. seukkasin välissä vielä kiinalaisen tytön kans.. pakko sanoo, et kyl suomalaisen tytön pimppi parhaiten tyydyttää suomalaisen miehen.. veikkaan et sama pätee toisinkinpäin..

Back
Ylös Bottom