Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo tuli juotua urakalla, laskuhumala päällä. Kävelin äsken pari kilsaa :)
Mulla sama homma. Ei irronnu. Kuuntelen hempeitä kappaleita :haart:

edit. Keiko on :haart:

oi saatana tuli taas juotua parit ferne-branca(tai jotain) shotit baarissa ja voin sanoo että siinä on hieno aine. Ainoa viina mikä saa naaman irveeseen joka kerta, mutta silti sitä on pakko juoda:)

Yksi tyttö pisti kaverille viestiä tuossa kotimatkalla että sen naapuritalo on piiritetty poliisien toimesta ja että niillä on luotiliivit ja kypärät päässä. En sit tiedä mitä siellä tapahtuu...

minä saatana ajoin parran pois kun se oli tavallaan uudenvuodenlupaus! oli se jo jonkin vuoden keikkunukki tuossa leuassa. Nyt mulla on Lemmyn karvoitus naamassa :D Ilokseni huomasin myös että mulla on leukoja ihan kaksin kappalein!

Jopas oli uusivuosi joo. Join vitusti liikaa, laattasin myös aika reilusti. Paskin olo ikinä atm. Onneksi oli parvekkeella 1,5l kylmää pommaccia, jumalauta ei ole mikään koskaan maistunut näin hyvältä.

Täällä jomottaa kuuppaa..:( Perkeles! Nyt loppu vähäks aikaa ottaminen..

Miulla päättyy lauantaina 5.1. vuoden tai reilun vuoden juomalakko eli 370 päivää ilman alkoholia. Pitääkin käydä heti raportoimassa ensimmäisen siiderin jälkeen oloa ja katsoa miten känni kehittyy ja mahdollisesti tulla vielä lisää kirjoittamaan. Tuota lauantaita on odotettu kyllä ja hartaasti :kippis1:

Kuumottaa naamaa ihan vitusti, vatsaa vääntää ja ohimoita tykyttää helvetin kovaa:down:

Hyvä känni pillua tuli ja kaikki meni hyvin

Ei oo pahemmin draculaa ja ilta meni ihan mukavasti:). Nyt pitääki sitte pitää taukoa kupittelusta ku tää oli 7. kerta joulukuun aikana ku tuli oltua kännissä:down:

Jani_88: säästän css:n krapulapäiväksi;)

Ihan kiva ilta oli eikä oo edes kankkunen pahemmin.

Pahinta on olla ryyppäämisen jälkeen yksin himassa, onneks pääsee viel ihmisten ilmoille ja leffaan.

Back
Ylös Bottom