Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hauskaa joulua! Oksensin sokerkippoon ja haistatin kaikille tasapuolisesti vitut! Sussudioo.

jeejee kaveri keksi tuua kaks sen jotain hoitoa meille jatkoille ja mä kuvittelin että mullekki riiittäs. Mut ei siellä se niitä yksin painaa :curs: Noh mä jatkan :kippis1:

Tänään olis sit taas tarkoitus "hiukan" ottaa. Johan tässä melkein puolen viikon tauko pääsikin tulemaan. Viimeksi ryyppäsin thaimaassa, siellä sitten tulikin juotua 14 päivästä 11 :D

....ja taas hapanta ottamassa:dance:. Huomena pitäs vielä uusiks ottaa:kippis1:. Saapa nähä mitä tästäki taas tulee. Tietääpä ainaki miksei lihakset kasva.

3 sandels menos, on tää hienoo tää joulu. Pitää kattoo jos pääsis taas uuteen nousuun. Ottais vaikka tuon finlandia vodkan esiin.

edellisen kerran olin juonu lokakuun alussa, kun jouluaattona joutu riipasee pienen pöhnän. joulupöydässä meni muutamia teräviä ruoan kanssa ja illan mittaan punkkua ja olutta. ihme että ei lamppu sammunut koko iltana, mutta seuraavan päivän oli kyllä koko päivän kestävä päänsärky, onneks ei muuta. eli vähällä selvittiin :dance:

ja kohta salille:rock:

Oi voi tätä joulun taikaa.Kello on niinku kolme ja oon melkosessa soosissa.Pitäs varmaan käyä hiukan nukkumassa kun illalla pitäs jonnekkin baariin vielä raahautua.No jos vetäsis 400grammaa jauhelihaa lärviin ja kävis vähän pötköttämässä.
Kyllä tää tästä...

Olis hyvät saumat tintata, kun kaapit on täynnä ilmaista viinaa, mutta kun ei kestä kuunnella äidin motkotusta. Mikä helvetin järki on hommata niitä viinaksia, laittaa tarjolle, suorastaan tarjoilla ihan käteen asti ja sitten inistä ja nalkuttaa ja moralisoida jos niitä ottaa??? Aargh! Onneksi huomenna pois täältä! Raittiusliikepoikaystävän kanssa ei sitten tarvikaan edes miettiä ottaisko vai ei. Hyvä jos lasin viiniä saa uudenvuoden kunniaksi :jahas:

Uuteeen nousuuun :D :D

Back
Ylös Bottom