Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu että mä sanon :D Oli kyllä iltojen ilta :lol2: Hyvät lärvit, paljon sekoilua ja homma lapasesta eikä ees juurikaan darraa :rock:

Ei niin mitään muistikuvaa eilisestä, ihan helvetin tylsämielinen vajukkiolo, en tajua mistään mitään, ja todellaki oon unohtanu kaiken, selkä on tullut vitun kipeeksi, mutta ei nyt mikää maankaatokrapula ole. Ei mitään muistikuvia mitä oon tehny, kenenkanssa, oonko ollu jossain, miten oon päätyny nukkumaan, muuta ku viestihistoriat, jotka näyttää ihan vieraalta, joita niitäkää en muista. Rahaa ei ole euroakaa lompakossa, lompakkoki oli kateissa, samoin farkut, jotka kyllä löyty sitte.

Tais loppua mun joulu ennenku alkokaan, ei kyllä uskalla enää juua jouluna. Ehkä juhannuksena taas otetaa:)

edit: ei mikää ihme että ei oikein tuu mistää tekemisistään mitään ku juopottelee, nyt on niin tyhmä olo, enkä muista vittu mitään mistään aiheesta, ja ihmettelin helvetin pitkään että onko Ranskassa vasemmanpuolinen liikenne ku ne monacon '83kisan tiemerkinnät on väärin päin, ennenku tajusin että mä se väärinpäin olin, että mä luulin että teillä ajetaan vastaatulevie kaistalla;) Vittu ku voi mennä mies tyhmäksi viinanjuonnin takia, kai jotaa aivodamagea tullu taas, tai sitte tos vaa näkyy se vuosien ankara keitottaminen menneisyydessä. Enkä mä oikein huomaa viinan vaikutusta jos en juo sitä *todella* paljon, puuttuu sellaset seurustelukännit, mitä monet ottaa, ei vaa tunne mitää vaikutuksii. Pitää kyl loppuvuosi ja ehkä jussiin tai vappuun saakka olla selvinpäin taas.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ePyRrb2-fzs&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ePyRrb2-fzs&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Nyt on oikeen kunnon jouluaattokrapula. Eilen ei todellakaan ollut tarkotus juoda, mutta 3 aikaan yöllä tuli puhelu kaverilta, että hyppää kyytiin. Noh lähdin sitte kyytiin ja naaman eteen lyötiin 0,7l leijona. Kattoo ny miten nuo joulumätöt nyt uppoo.

Nyt on oikeen kunnon jouluaattokrapula. Eilen ei todellakaan ollut tarkotus juoda, mutta 3 aikaan yöllä tuli puhelu kaverilta, että hyppää kyytiin. Noh lähdin sitte kyytiin ja naaman eteen lyötiin 0,7l leijona. Kattoo ny miten nuo joulumätöt nyt uppoo.

Legendaarinen valinta. :hyvä:

Katotaa jos tänää pari olutta joulun kunniaks kietasis.

Hyvää joulua kaikille ! :haart:

joo tänää kolisee kovaa..kerrostalon saunaan meinink kattomaan ja eihän siellä ketään ollu..noh eonneks oli talkkari jättäny pukuhuoneen täyteen keittoa nii siitähän se lähti

Nyt on pieni kiusaus kun äiti antoi mäyriksen kaverille vietäväks..nukkumaan vois mennä mutta toisaalta vois ottaa vähän kurkkukipuun lääkettä.;)

OLEn aina ihmetellyt jouluna ryyppäämistä, nyt olen kolmatta iltaa jurrissa, ja aion olla myös huomenna.

Tosin tää ja eilinen on/oli pelkkää tissuttelua.

Back
Ylös Bottom