Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joulu meni ihan hienosti, kun ei yrittänytkään syödä mitään. Kunnes taas joulupäivänä olin ihan sooseissa, jolloin päätin etten juo enää ikinä. Paitsi että olen taas ihan vitun kännissä tätä kirjoittaessa :kippis1:. Vittu kun vituttaa lihaksekin pienentyneet puoleen normaalista, en juo enää ikinä. :dance: Anteeksi kielioppivirheet jos niitä tuli.

Tekispä mieli vetäistä keskivahva kalsari(?)känni. Pitäisiköhän tuo käydä juomaa noutamassa kun noin polttelee......

Ratkaisin ongelman hakemalla lavan tarjousolutta. Nyt on 16 juotuna, vaan ongelma piilee siinä että olen ollut jo 24h valveilla eikä väsytä yhtään. Joisinko loputkin ja toivoisin nukahtavani. Vai mitäkähän??
Pokerit on kulkenut hyvin illalla, ehkä jonku 200$ voitolla :kippis1:

Rukalle!

Puolen tunnin sisään käännetään auton nokka kohti Rukaa. Tässä kyytiä odotellessa ajattelin parit napsut napsautella. Kuperkeikkaöljyä on sen verran, että ei PITÄISI loppua kesken.

Party on! :dance: :kippis1:

Ensipurasu. Olin heikkona(Weakkina).

Tipaton joulukuu, samoin kuin marras, syys, elokin... Tammikuun lopulla lääden kolostani saalistamaan juopuneiden kedolle...

Olen sokerihumalassa ja väsymys vastaa kuukausien sekakäyttöä, joten saan kirjoittaa ja hehkuttaa etukäteen....

Känniläisiä nään kyllä ihan 24/7, ehkä sekin ehkäisee omaa kulutusta...

tuu tonne toiseen ketjuun höpsö, en mä tänne voi postaa kun oon selvinpäin...

Back
Ylös Bottom