Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon maailman lopun kovimmissa känneissä, tul juotua pullo viinaa, litra kotiviinii, pari viskipaukkua, puolenlitran lonkku ja pari bisseä.. :joulu:
:haart: ihana fiilis todella pitkästä aikaa! aivan käsittämättömän siistii olla ihan vitun perseet ekaa kertaa melkein puolee vuoteen, tiiän toki etten jatka ryyppäämistä, tää on vaa joulun juomiset, mitkä oon päättäny pitkänaikaa etukätee et joulun ajan juopottelen kunnolla, niinku víimiset 8 vuotta, aina oon juonu... Sitte taas oon vappuun saakka juomatta, mutta nyt on wanha Indica vauhdissa, siinä missä se on tunnetuksi tullu tällä palstalla, ja siinä missä Indica on paras. Känninvedossa. Sen mä osaan, Viinaa juon paremmin ku tosi monet, Oon juonu elämässäni varmasti enemmän ku 95% suomalaisista, oon alkoholisti, mutta niin vahva että taas joulun jälkeen oon vappuun saakka kokonaan selvänä. Tiedän olevani kova siinä asiassa, kun en kuolla tahdo tähän sairauteeni.
Oon alkoholisti, sen tietää puoli pakkista, ja mä, ja kaikki mun läheiset. Nyt kuitenkin nautin känneistä, niin teen joka ilta keskiviikkoon saakka. Tostaina en tuu juomaan, sillon meen salille tekemään penkki+kyykkytreenin
edit: mä sallin itelleni nuuskankäytön, ja ryyppäämisen jouluna, juhannuksena ja vappuna. Oon aika kiltti nykyään. Alkoholisti ja muuten päihdeongelmainen olen, myös muuten, tunnustan sen.Olen palstan vertaistuen avulla saanu lopetettua jatkuvan jokapäivä ryyppäyksen, mutta jouluna mä juon. ja se on nyt! ja on han se vitun siistiä!! Mä olen päihdeongelmainen, myönnän sen, ja vielä aika pahasti, tiedän että lopetus uudelleen on aika vaikeeta ku kerran alottaa, mutta pystyn siihen, ja haluan pystyä, se on mun osa tässä maailmassa. Olen vahva, pystyn hallitsemaan päihteidenkäyttöäni. En luovuta ikinä! Olen vahva.!ja jouluna pitää olla kännissä! Helvetin ilonen oon että pystyn olemaan tähän tilaan saakka parantunu että pystyn näinvaan juomaan ja tiiän ettei se johda kuukauden putkeen.! Vitun hienoa että oon akuutista alkoholismista parantunut, Olen alkoholisti, myönnän sen, mutta tiedän olevani hallinnassa tilanteessa, mutta tiedän että tulen lopun elämääni olemaan alkoholisti, ja tiedän aina olevani ongelmissa juomisen kanssa, enkä koskaan voi omata samaa normaalisuhdetta viinaan kuin muut. En voi joka viikonloppu juoda paria lonkeroa saunan kanssa. En voi koska ei se voi jäädä mulla siihen, koska mulla on päihdeongelma, myös muuten kuin viinasta. Tunnustettakoon se nyt ja tässä.
ei mitää pahoillaa oloa, mä näytän kaikille, että joulunpyhien jälkeen mä juon taas korkeintaa vappuna, ellen vasta jussina, mä en todellakaa enää juo, enkä tuu juomaa 5 päivänä viikossa oksukänneihin saakka, niinkuin ennen join.Alkoholisti ei juo................. ja jos juo se juo. Tuurijuoppo. Sori, olen pahoillani.

Ettäs tiedät!:kippis1:ja kännissä huutelet.
Tää on sit jo liian hapokasta!:wanha:On joo nii hapokas olo, et jos vaaka-asentoo käy ni samantie tulee oksennus.. pitää oottaa et olo parantuu et voi nukkuu..
On se kyllä hyvä biisi...http://youtube.com/watch?v=7dXcoUDn-FE
Nyt kuuntelen ja selvuän töihin...iiii
Ediä:Mahtava biisi, onneks naapuri ei oo kotona nyt kuuntelen alusta ja laulan.
tuplaedit: ja alusta, loirin versio seku tykkää vähän rytmitellä uudestaan. -ai onko tylsää -no eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii