Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon maailman lopun kovimmissa känneissä, tul juotua pullo viinaa, litra kotiviinii, pari viskipaukkua, puolenlitran lonkku ja pari bisseä.. :joulu:

:haart: ihana fiilis todella pitkästä aikaa! aivan käsittämättömän siistii olla ihan vitun perseet ekaa kertaa melkein puolee vuoteen, tiiän toki etten jatka ryyppäämistä, tää on vaa joulun juomiset, mitkä oon päättäny pitkänaikaa etukätee et joulun ajan juopottelen kunnolla, niinku víimiset 8 vuotta, aina oon juonu... Sitte taas oon vappuun saakka juomatta, mutta nyt on wanha Indica vauhdissa, siinä missä se on tunnetuksi tullu tällä palstalla, ja siinä missä Indica on paras. Känninvedossa. Sen mä osaan, Viinaa juon paremmin ku tosi monet, Oon juonu elämässäni varmasti enemmän ku 95% suomalaisista, oon alkoholisti, mutta niin vahva että taas joulun jälkeen oon vappuun saakka kokonaan selvänä. Tiedän olevani kova siinä asiassa, kun en kuolla tahdo tähän sairauteeni.

Oon alkoholisti, sen tietää puoli pakkista, ja mä, ja kaikki mun läheiset. Nyt kuitenkin nautin känneistä, niin teen joka ilta keskiviikkoon saakka. Tostaina en tuu juomaan, sillon meen salille tekemään penkki+kyykkytreenin

edit: mä sallin itelleni nuuskankäytön, ja ryyppäämisen jouluna, juhannuksena ja vappuna. Oon aika kiltti nykyään. Alkoholisti ja muuten päihdeongelmainen olen, myös muuten, tunnustan sen.Olen palstan vertaistuen avulla saanu lopetettua jatkuvan jokapäivä ryyppäyksen, mutta jouluna mä juon. ja se on nyt! ja on han se vitun siistiä!! Mä olen päihdeongelmainen, myönnän sen, ja vielä aika pahasti, tiedän että lopetus uudelleen on aika vaikeeta ku kerran alottaa, mutta pystyn siihen, ja haluan pystyä, se on mun osa tässä maailmassa. Olen vahva, pystyn hallitsemaan päihteidenkäyttöäni. En luovuta ikinä! Olen vahva.!ja jouluna pitää olla kännissä! Helvetin ilonen oon että pystyn olemaan tähän tilaan saakka parantunu että pystyn näinvaan juomaan ja tiiän ettei se johda kuukauden putkeen.! Vitun hienoa että oon akuutista alkoholismista parantunut, Olen alkoholisti, myönnän sen, mutta tiedän olevani hallinnassa tilanteessa, mutta tiedän että tulen lopun elämääni olemaan alkoholisti, ja tiedän aina olevani ongelmissa juomisen kanssa, enkä koskaan voi omata samaa normaalisuhdetta viinaan kuin muut. En voi joka viikonloppu juoda paria lonkeroa saunan kanssa. En voi koska ei se voi jäädä mulla siihen, koska mulla on päihdeongelma, myös muuten kuin viinasta. Tunnustettakoon se nyt ja tässä.

E: oon ylpeä että voin tunnustaa että mulla on päihde, ei vain alkoholi, vaan päihdeongelma, ja mä tiedän voivani olla taas joulun jälkeen puoli vuotta selvänä. En tule mitään päihdyttävää, paitsi nuuskaa, nauttimaan.piste! Joulu juhlan aikana pitää kyllä juoda kunnolla, että voi taas olla raitis.

Oon maailman lopun kovimmissa känneissä, tul juotua pullo viinaa, litra kotiviinii, pari viskipaukkua, puolenlitran lonkku ja pari bisseä.. :joulu:

:haart: ihana fiilis todella pitkästä aikaa! aivan käsittämättömän siistii olla ihan vitun perseet ekaa kertaa melkein puolee vuoteen, tiiän toki etten jatka ryyppäämistä, tää on vaa joulun juomiset, mitkä oon päättäny pitkänaikaa etukätee et joulun ajan juopottelen kunnolla, niinku víimiset 8 vuotta, aina oon juonu... Sitte taas oon vappuun saakka juomatta, mutta nyt on wanha Indica vauhdissa, siinä missä se on tunnetuksi tullu tällä palstalla, ja siinä missä Indica on paras. Känninvedossa. Sen mä osaan, Viinaa juon paremmin ku tosi monet, Oon juonu elämässäni varmasti enemmän ku 95% suomalaisista, oon alkoholisti, mutta niin vahva että taas joulun jälkeen oon vappuun saakka kokonaan selvänä. Tiedän olevani kova siinä asiassa, kun en kuolla tahdo tähän sairauteeni.

Oon alkoholisti, sen tietää puoli pakkista, ja mä, ja kaikki mun läheiset. Nyt kuitenkin nautin känneistä, niin teen joka ilta keskiviikkoon saakka. Tostaina en tuu juomaan, sillon meen salille tekemään penkki+kyykkytreenin

edit: mä sallin itelleni nuuskankäytön, ja ryyppäämisen jouluna, juhannuksena ja vappuna. Oon aika kiltti nykyään. Alkoholisti ja muuten päihdeongelmainen olen, myös muuten, tunnustan sen.Olen palstan vertaistuen avulla saanu lopetettua jatkuvan jokapäivä ryyppäyksen, mutta jouluna mä juon. ja se on nyt! ja on han se vitun siistiä!! Mä olen päihdeongelmainen, myönnän sen, ja vielä aika pahasti, tiedän että lopetus uudelleen on aika vaikeeta ku kerran alottaa, mutta pystyn siihen, ja haluan pystyä, se on mun osa tässä maailmassa. Olen vahva, pystyn hallitsemaan päihteidenkäyttöäni. En luovuta ikinä! Olen vahva.!ja jouluna pitää olla kännissä! Helvetin ilonen oon että pystyn olemaan tähän tilaan saakka parantunu että pystyn näinvaan juomaan ja tiiän ettei se johda kuukauden putkeen.! Vitun hienoa että oon akuutista alkoholismista parantunut, Olen alkoholisti, myönnän sen, mutta tiedän olevani hallinnassa tilanteessa, mutta tiedän että tulen lopun elämääni olemaan alkoholisti, ja tiedän aina olevani ongelmissa juomisen kanssa, enkä koskaan voi omata samaa normaalisuhdetta viinaan kuin muut. En voi joka viikonloppu juoda paria lonkeroa saunan kanssa. En voi koska ei se voi jäädä mulla siihen, koska mulla on päihdeongelma, myös muuten kuin viinasta. Tunnustettakoon se nyt ja tässä.

Alkoholisti ei juo................. ja jos juo se juo. Tuurijuoppo. Sori, olen pahoillani.

Alkoholisti ei juo................. ja jos juo se juo. Tuurijuoppo. Sori, olen pahoillani.
ei mitää pahoillaa oloa, mä näytän kaikille, että joulunpyhien jälkeen mä juon taas korkeintaa vappuna, ellen vasta jussina, mä en todellakaa enää juo, enkä tuu juomaa 5 päivänä viikossa oksukänneihin saakka, niinkuin ennen join.

Njoo, viinanjuonti nyt on aika perseestä, parikertaa vuodessa se on mainiota, mutta muuten mä oon alkoholistina selvinpäin, koska ihan yksinkertaisesti kuolisin, jos joisin juuri niin paljon kuin haluisin.. Ellkää juoko niin paljon kun haluaisitte pakkislaiset:)

Ei tuu olee hyvää jälkee sellaan. Ite oon päässy näkemään vitunmoisia hallusinaatioita, ja kuulemaan ihan helvetin pelottavia ääniä ihan viinan takia, hurjempia ku perusihmiset saa ees lsd:n avulla. Ihan vitun pelottavaa ollu olla telotettavana ja kuulla kaikki ne tappoäänet, tai olla ihan vitun skitsodeliriumissa kuulla ääniä että kaikki on käymässä mun kimppuu ja tietää mun oikean nimen, ja mä vedin turpaa niitä tyyppejä, vaikka ne ei tehny siis oikeasti mitään, ku luulin vain. Viime RMJ:ssä jouduin tappeluu ku olin äärimmäisen kännissä ja luulin että joku iha tuntematon käy kimppuu ku kuulin että se muka tietää mun nimen ja vittuilee.l Kävin sitte painimaa ja hakkaamaa sitä.. Eli elkää ny ihmiset juoko liikaa.. Ite oon alkoholisti, ja oon joutunu 2 kertaa sairaalaa tän takia, ja melkei kuollu, joutunu tappeluihi, kuullu ääniä, saanu veittestä ja muutenki juonu, ajanu kännissä (kadun ihan vitusti,!!!) ja saanu kolme alkoholimyrkyytstä, ja nytki iha kännissä,
ja tosiaa saanu kolme alkoholimyrkytystä. E: itsesä toistoa, mutta tosiaa oon päässy viinalla hengityskoneeseenki asti. Enkä enää juo itteäni hengiltä! en koskaan, koska elämässä on tärkeempiäki asioita ku viina. Toki 2-3 kertaa vuodessa pistetää ranttaliksi muttei koskaa muullo.

On joo nii hapokas olo, et jos vaaka-asentoo käy ni samantie tulee oksennus.. pitää oottaa et olo parantuu et voi nukkuu..

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

veteeeeen viiiiiileeeeeäääääään. Voi ählämkäkäkkläkä töihin aamul ja missä vitussa on sytkäri. hvältä haisee ku sytytelly kiedeltä.. nyt måtörhediä.

Edit:GOD WAS NEVER ON YOUR SIDE

Otin yhden kaljan(puolikkaan) ja karpalovissynsiiderillä (vähän). Tussahti hattuun aika komeesti, kun tottunu bodimiehenä juomaan vaan heraa ja palkkaria iltasella. Kukaan ei rakasta muahH! </3

Ei pitänyt perjantaina ottaa, vaan mites kävikään.Kaveri kylään klo 22 ja siitä alustus käyntiin, sitten baariin ja isommalla klaanilla jatkoille ja nukkumaan 07:30 :kippis1:

Noniin. Tuli herättyä. Krapulasta ei vielä tietoa toistaseksi. Mulla ois kännykässä videota, kun Elasto oksentaa, cool!

Back
Ylös Bottom