Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. lapsellista touhua sanon minä. :P Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha
Toi on muuten parasta mitä on. Muija kaivaa sormuksen taskusta ja sanoo "moro, meen nyt mieheni viereen nukkuun."Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha
Hmm.. lapsellista touhua sanon minä. :P Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha

Oliko tää vastine mun viestiin ?
Jos oli, niin en tajua...![]()

Juu oli. Siis ymmärsin että homoa koijataan että sinäkin olet homo. Tai tälläinen kuva annettiin homolle antaa. Joka mielestäni on yhtä tyhmää kuin varattu antaisi jollekin kuvan että on sinkku. Ei mitään henkilökohtaista sinua vastaan..![]()

tänään:kippis1:
FAK. Eilen oli joku "tutustumisilta" kurssilaisten kesken. Ja tulihan sitä tietenkin vedettyä ihan kiitettävästi alkomahoolia. Nyt sitte pitäs alkaa lähtemään kouluunki jossain vaiheessa...:urjo: