Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään itelläni tiedossa pienimuotoiset pirskeet kaverillani. Meitä on 5-7 jätkää samassa talossa ja näyttää tän juomatilanteen valossa että minä oon eniten päissään sitten :D Mutta hauskaa tulee olemaan niinkuin yleensä on ollut samanmoisissa pirskeissä..

Kaamee kapula.
Mutta voi ziisus että oli hauskaa. Ihan tajutonta. Mexico-bileet ja arriva tequile -> jatkot BOHEMIASSA. Kyllä, juuri näin!
Ainoastaan vitutti herätä tunti sitten kun täällä on talo täynnä äijiä. Jatkot on aina kiva asia! :rolleyes:

No olipa ilta.. pientä tappelua poikaystävän kanssa (varmaa koko highlight kuuli riidan aiheen..) mut muuten oli hauskaa. paitti ei ehkä ollu fiksu veto lepäillä kadulla. ja nyt on darra ja tuntuu et pyörtyy ku ollu vähän kipeenä muutenki. :-(

Pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa, ei saatana minkä krapulan täräytti!

Sama homma :( Melkein vei tänään toi moraalinen krapula kyllä voiton. Mut hei, ei se mitään! Kerranhan tässä vaan eletään.:piis:

Jepujee, punkkua ensimmäinen lasillinen menossa.
Kaveri tulee ihan just ja sit... Saas nähdä, pitääkö käydä katsastamassa baarikin taas kun ei oo koko kesänä käyny...

Ei saatana, taasko tää meni tämmöseks !! no ei voi ku antaa mennä ku tähän tahtiin ollaa päästy. Kohta toinen mäyris auki, kunhan ei nyt heti kybälötä lentäs ulos.

Eilen poikettiin Treella, aamusta alkaen viinan kippausta.. nyt olo mitä parhain.. ihan oikeasti..en tajua miten te ihmiset saatte krapulan aikaan?

mun yks hyvä kaveri sanoi aikoinaan että krapula on läskien ja huonokuntoisten hommaa

Mä olen sekä huonokuntoinen että pakkiksen mittapuulla läski..mutta silti mulle ei tuu yleensä mitään krapulaa..elämä on hienoa..:)

Pikkuusen meinaa olla ny rapulan oireita, ns. diietillä yritetty olla pari viikkoa ja menihän se grillilautanen eilen komiasti kurkusta alas, vittu.

Back
Ylös Bottom