Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo o tässä rupee krapulakin hellittään jo.

Kahen päivän putki ollu juu tuossa. Rapujuhlissa sitä juotavaa näytti riittävän ja autossa nukuin molemmat yöt. Ekana iltana otin ihan hissukseen eikä mitään hirveetä oloa seuraavana päivänä. Eilen otin sitten ihan liikaa, en muista hetkeekään ettei ois ollut tölkkii kädessä.. :P olo on ollu sen mukanen tänään.

Perjantaina hirmu kännit ja tyttökaverin kans tilanteet baaris ja sit jatkofightit kämpillä. Eilen sit sellaset kännit et ei päästy edes baariin asti vaan laatattiin kumpikin. Eilinen aivan vitullinen darrapäivä ja kunnon liskodiskot yöllä. Vieläki pääkipee ja palelee, ei oo yhtää nälkä,mutta pitää vaikka palkkari juoda et vähän helpoittas. Jätän kyllä tuon parin päivän dokaamisen ammattilaisille, hyi helvetti. Onneks on silti lomaa vielä tää viikko..

Lauantaina oli kyllä hiukka outo baarireissu.

Istuskeltiin ihan rauhassa pöydässä, kun seuraan liittyy joku tuntematon keijo. Kaveri kysyy kohteliaasti lupaa istua tyhjään nojatuoliin ja mikäs siinä. Hän keskittyy juttelemaan seuralaiseni kanssa ja toteaa vain siinä sivumennen kuinka hyvältä sivuun kirjoittanut näyttää. Seuralaiseni on siinä vaiheessa tajunnut kaverin olevan homo ja tietenkin neiti päättää vittuuksillaan lisätä tuskaani mm. kehumalla kaverille suorituskykyäni lakanoiden välissä maasta taivaisiin. Seurauksena tästä keijo tuijottaa minua koko illan kuin bodari kanansuikaleita.

Siinä vaiheessa kun tuli kutsu jatkoille herran hotellihuoneeseen, oli pakko lopettaa alkoholin nauttiminen siltä illalta ja siirtyä jääveteen. Ei naurattanut.

:D

Hmm.. lapsellista touhua sanon minä. :P Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha

Hmm.. lapsellista touhua sanon minä. :P Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha

No sanot että mä olen sun poikafrendis tämän yön;)

Vähän niinkuin muija vedättäis että on sinkkuja vaikka on varattuja, koko illan tuhlaat niihin aikas ja sitten kun on aika pyytää jatkoille niin "eikun mun poikafrendi tulee hakeen kohta" -Aha
Toi on muuten parasta mitä on. Muija kaivaa sormuksen taskusta ja sanoo "moro, meen nyt mieheni viereen nukkuun."

Joo!

kysymykseksi jää, onko naisen varsinainen poikaystävä loppujen lopuksi tyytyväinen vai ei? Kuka haluaa eukkonsa harrastelevan tuollaisia?

Luento. Aiheesta jota en ees opiskele. Örh.

Please tell me why do we build castles in the sky, oh tell me why all the castles way up high?'

edit: Ja CIA:n, FBI:n, NSA:n, KGB:n, BBC:n ja NBA: n salaliitto tappoi Kennedyn (vastauksena threadin aloitusviestiin)

Oliko tää vastine mun viestiin ?

Jos oli, niin en tajua... :nolo:

Oliko tää vastine mun viestiin ?

Jos oli, niin en tajua... :nolo:

Juu oli. Siis ymmärsin että homoa koijataan että sinäkin olet homo. Tai tälläinen kuva annettiin homolle antaa. Joka mielestäni on yhtä tyhmää kuin varattu antaisi jollekin kuvan että on sinkku. Ei mitään henkilökohtaista sinua vastaan.. :)

Juu oli. Siis ymmärsin että homoa koijataan että sinäkin olet homo. Tai tälläinen kuva annettiin homolle antaa. Joka mielestäni on yhtä tyhmää kuin varattu antaisi jollekin kuvan että on sinkku. Ei mitään henkilökohtaista sinua vastaan.. :)

Näköjään ilmaisin itseäni epäselvästi. Ei kenellekkään minun suuntautumiseni pitänyt jäädä epäselväksi, seuralaiseni kertoi kyllä sen ihan suoraan keijollekin (minäkin mainitsin siitä ihan kohteliaasti jossain välissä). Kunhan nyt "tyttöjen" kesken puhuivat miehistä ja vittuuksillaan sitten minustakin, tai näin ainakin minä sen käsitin. :D

Se jatkoille pyytäminen oli kyllä hiukka hämmentävää...

Jaaha... muistin juuri että rekisteröidyin viimeinkin pakkikselle vähän aikaa sitten vaikka olen palstaa seurannut aktiivisesti jo pitkään. Mutta nyt siis ensimmäinen postaukseni, toivottavasti tää toimii! Joku viitisen kaljaa takana ja hirveä vitutus päällä mutta jospa tää tästä ilta vielä paranis :)

FAK. Eilen oli joku "tutustumisilta" kurssilaisten kesken. Ja tulihan sitä tietenkin vedettyä ihan kiitettävästi alkomahoolia. Nyt sitte pitäs alkaa lähtemään kouluunki jossain vaiheessa... :rolleyes: :urjo:

Ja edelliseen vielä lisäksi, että salillekkin pitäs mennä tänään...

FAK. Eilen oli joku "tutustumisilta" kurssilaisten kesken. Ja tulihan sitä tietenkin vedettyä ihan kiitettävästi alkomahoolia. Nyt sitte pitäs alkaa lähtemään kouluunki jossain vaiheessa... :rolleyes: :urjo:

Vittu mä arvasin et se menee tohon!

Huomenna vois ottaa sellasen Lidlin yliäreen oluttynnyrin jos budjetti antaa myöten.

Back
Ylös Bottom