Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo huomenna taas hyvä olo, senverran perseet. Tuli haistateltuu pokellekki. Tosin voisin mlkee sanoo et sen vika, kaveri heitti purkan sen tuulilasii ja siitähän sitä alko kunnun sanajuttu, kävin kysyy et "mitä mun kaveri teki?" niin sieltä tuli vaan "ettei t'ää asia kuulu sulle", 2x kysyin tollei, ei voinu vastata, että heitti purkan mun tuulilasii, olisin ivaa sanonu et hoitakaa asia itte, tuli sit huudeltuu et mitä vittuu seki teki yms. Miks vitus ei voi vastata, vitunpitkä lause sanoo "se heitti purkan mun tuulilasiin", yks ainoita kavereita jonka takia voisin vaikka alkaa mättäää jotai portsarii vastaan. Mutjoo, suihkuu ja nukkuu perkele. Öitä.

Mä luulen että kun luet ton nyt selvinpäin, niin huomannet että sun kaveris on tollo, koska pitää osata käyttäytyä myös kännissä. Sun kaveris siis aloitti koko jutun heittelemällä purkkaa ympäriinsä? Sinullehan ei asia tosiaan kuulunut mitenkään ja noita kyselijöitä ja asian paremmin tietäviä "olen melkein selvinpäin ja tiedän paremmin ja isä on poliisi" -tyyppejä ei varmaan jaksa alkaa valistamaan varsinkin ku ne alkaa vielä soittamaan naamaa. :david:

edit: On muuten ihmeellistä miten jotkut ihmiset ei näe tehneensä mitään väärä kun ne vaikka kusee baarin nurkkaan tai yrittää varastaa pulloja. Sitten kun tulee noutajat, niin itketään ettei yhtään ymmärretä miksi mua viedään pihalle tai miksi minua pientä raukkaa näin sorretaan. Saatana! Opetellaan oleen nätisti PRKL...
PS. En oo poke mut sivusta on tullu kirottuu suomalaista baarikäyttäytymistä.

Kaamee kapula:curs:
Tuli eilen käytyä lordin keikalla ja sempä sitten tiesi...:kippis1:
Melko hyvät humalat sai,ku join kuumaa mustaherukkamehua leijonalla terästettynä.Ja aika nopeastihan yks mukillinen piti aina juoda,ettei kerkeä kylmettyä juoma.Flunssa nääs päällä.

Mut oikeesti mä jollain sairaalla tavalla tykkään näistä krapula päivistä kun selviää vaan sängystä ylös.Edelleyttäen tietysti,että on vapaapäivä.Saa rauhassa pörrätä netissä,katella telkkua,makoilla sohvalla ja mättää roskaruokaa naamariin:kuola:

Tulipa taas naamailtua Grandessa valomerkkiin asti.

Henki lähtee krapulan kans.

Mä luulen että kun luet ton nyt selvinpäin, niin huomannet että sun kaveris on tollo, koska pitää osata käyttäytyä myös kännissä. Sun kaveris siis aloitti koko jutun heittelemällä purkkaa ympäriinsä? Sinullehan ei asia tosiaan kuulunut mitenkään ja noita kyselijöitä ja asian paremmin tietäviä "olen melkein selvinpäin ja tiedän paremmin ja isä on poliisi" -tyyppejä ei varmaan jaksa alkaa valistamaan varsinkin ku ne alkaa vielä soittamaan naamaa. :david:

edit: On muuten ihmeellistä miten jotkut ihmiset ei näe tehneensä mitään väärä kun ne vaikka kusee baarin nurkkaan tai yrittää varastaa pulloja. Sitten kun tulee noutajat, niin itketään ettei yhtään ymmärretä miksi mua viedään pihalle tai miksi minua pientä raukkaa näin sorretaan. Saatana! Opetellaan oleen nätisti PRKL...
PS. En oo poke mut sivusta on tullu kirottuu suomalaista baarikäyttäytymistä.

Toki, ja se myöns itekkin siinä heti sille pokelle, että teki helvetin tyhmästi, ja tietysti myös meille jälkeenpäin. Ja mä kävin alkuun ihan asiallisesti kysymässä, että mikähän on asian laita. Mutta sieltä sitä vittuilua tuli, miksei vaan voinu sanoa, mikäs siinä niin vaikeeta oli. Ja korostan vielä, etten todellakaan menny vittuilemaan sille pokelle, kysyin vaan, että "mikä on asian laita, mitä tää mun kaveri on tehny".

Ja sinänsä se kuuluu, jos jengillä lähetään radalle niin kaikista pidetään huoli, oli sitten tehny mitä vaan.

Hyviäkin pokeja on, helvetisti, ja varmaan tuokin hoitaa hyvin hommansa, mutta kaikilla on parantamisen varaa.

Muuten poket tekee loistavaa työtä, ja iso kiitäs siitä heille :worship:

Mutta luultavasti jos, se olis sanonu mulle vielä rajummin, niin vielä isompi soppahan siitä olis syntyny. Tulisielu kun oon. Tarkotuksena oli tietysti sopia asia mahdollisimman nopeesti, että päästään jatkamaan matkaa, mutta ilmeisesti se luuli, että tulin vaan vittuileen, vaikka esitin asian ihan asiallisesti.

Vähän offtopiccia, mutta: kannattaako olla portsarina töissä, jossei kestä känniääliöitä? Niitä tulee satavarmasti kohtaamaan uransa aikana.

Toki, ja se myöns itekkin siinä heti sille pokelle, että teki helvetin tyhmästi, ja tietysti myös meille jälkeenpäin. Ja mä kävin alkuun ihan asiallisesti kysymässä, että mikähän on asian laita. Mutta sieltä sitä vittuilua tuli, miksei vaan voinu sanoa, mikäs siinä niin vaikeeta oli. Ja korostan vielä, etten todellakaan menny vittuilemaan sille pokelle, kysyin vaan, että "mikä on asian laita, mitä tää mun kaveri on tehny".

Ja sinänsä se kuuluu, jos jengillä lähetään radalle niin kaikista pidetään huoli, oli sitten tehny mitä vaan.

Hyviäkin pokeja on, helvetisti, ja varmaan tuokin hoitaa hyvin hommansa, mutta kaikilla on parantamisen varaa.

Muuten poket tekee loistavaa työtä, ja iso kiitäs siitä heille :worship:

Mutta luultavasti jos, se olis sanonu mulle vielä rajummin, niin vielä isompi soppahan siitä olis syntyny. Tulisielu kun oon. Tarkotuksena oli tietysti sopia asia mahdollisimman nopeesti, että päästään jatkamaan matkaa, mutta ilmeisesti se luuli, että tulin vaan vittuileen, vaikka esitin asian ihan asiallisesti.

Vähän offtopiccia, mutta: kannattaako olla portsarina töissä, jossei kestä känniääliöitä? Niitä tulee satavarmasti kohtaamaan uransa aikana.

No ens kerralla paremmalla fiiliksellä:thumbs:

Kyl nyt vähän rapeltaa, tuli eilen käytyä sitten paikallisessa amarillossa, ei edes pitänyt lähteä mihinkään, vaan kaverilla istuttiin iltaa ja vasta puolenyön nurkilla päätettii, että lähetääs piruuttaa. No eihän siinä mitään karaokeiltamathan siellä oli niin joutu pari biisiä vetäsemään aika, noh.. esityksellisesti. Ainakin kivaa oli:rock:

Iha hirveissä tuli oltuu. Kuukausia juomatta, diettausta takana ja kovat bileet. Ei hyvä, ei hyvä. Jossain vaiheessa seikkailin baarin kellaritiloissa ja päädyin koko kerrostalokompleksin toiselle puolelle. Sit ulos kadulle, ettii baarin sisäänkäynti ja kah: poke ei päästä sisää. Puol tuntii venailin sit huppari päällä keskellä yötä kadulla. Onneks kaveri sattu ole narikassa duunissa ja huomas meikän röökibreikillää.

Ja sit loppunen lopuks kännissä kävelin 7km himaa :D

Itekii täällä alottelen, kolme bissee takana. Myöhemmin vois vetää faijan kaa tapsa pullon puoliks.

Oi kyllä, humala niin eilen kuin tänäänkin! :)) Voi että kun on kiva juoda.. tipaton tammikuu oli ja meni ja nyt ryypätäännn :) Tänään meni 12, eilein samanmoinen `:) Ihanaa.

Join tuossa 7 kaljaa. ei maisunut enempää. ihan kiva kyllä. huomenna kykenee sittenkin reenaamaan, kun on nyt jo selvänä eikä missään vaiheessa ollu muutenkaan kun semmonen pikku hiprakka.

Keiko-: älä sinä juon noin paljoa. pilaat maskuliinisen vartalosi :)

JP_Fux: Mulla ei oo mitään maskuliinista pilattavana, mulla on oikein kaunis ja feminiininen vartalo.. Elä ite pilaa komeeta selkääs :(
Nyt vois kuitenkin pitää vähän taukoa taas, kohta on saksan matka edessä :)

Nyt vois kuitenkin pitää vähän taukoa taas, kohta on saksan matka edessä :)

Saksassa on kuulema halpaa kaljaa. litran tuoppi 5 euroa :) ja 0.7 tequila 10 euroa :) ja siellä saa kai jo 16 vuotias juoda kapakoissa. kyllähän jos sinne menet niin sitten riipaset :D

Saksassa on kuulema halpaa kaljaa. litran tuoppi 5 euroa :) ja 0.7 tequila 10 euroa :) ja siellä saa kai jo 16 vuotias juoda kapakoissa. kyllähän jos sinne menet niin sitten riipaset :D

Kuulostaa aika hienolta.. :D nyt allkaa olee sellanen fiilis että pitää mennä tutimaan.. ihanaa yötä JP:lle ja muille<3

Back
Ylös Bottom