ironchef
Ironchef's World
Joo huomenna taas hyvä olo, senverran perseet. Tuli haistateltuu pokellekki. Tosin voisin mlkee sanoo et sen vika, kaveri heitti purkan sen tuulilasii ja siitähän sitä alko kunnun sanajuttu, kävin kysyy et "mitä mun kaveri teki?" niin sieltä tuli vaan "ettei t'ää asia kuulu sulle", 2x kysyin tollei, ei voinu vastata, että heitti purkan mun tuulilasii, olisin ivaa sanonu et hoitakaa asia itte, tuli sit huudeltuu et mitä vittuu seki teki yms. Miks vitus ei voi vastata, vitunpitkä lause sanoo "se heitti purkan mun tuulilasiin", yks ainoita kavereita jonka takia voisin vaikka alkaa mättäää jotai portsarii vastaan. Mutjoo, suihkuu ja nukkuu perkele. Öitä.
Mä luulen että kun luet ton nyt selvinpäin, niin huomannet että sun kaveris on tollo, koska pitää osata käyttäytyä myös kännissä. Sun kaveris siis aloitti koko jutun heittelemällä purkkaa ympäriinsä? Sinullehan ei asia tosiaan kuulunut mitenkään ja noita kyselijöitä ja asian paremmin tietäviä "olen melkein selvinpäin ja tiedän paremmin ja isä on poliisi" -tyyppejä ei varmaan jaksa alkaa valistamaan varsinkin ku ne alkaa vielä soittamaan naamaa.

edit: On muuten ihmeellistä miten jotkut ihmiset ei näe tehneensä mitään väärä kun ne vaikka kusee baarin nurkkaan tai yrittää varastaa pulloja. Sitten kun tulee noutajat, niin itketään ettei yhtään ymmärretä miksi mua viedään pihalle tai miksi minua pientä raukkaa näin sorretaan. Saatana! Opetellaan oleen nätisti PRKL...
PS. En oo poke mut sivusta on tullu kirottuu suomalaista baarikäyttäytymistä.