Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Darra

Takaraivossa jyskyttää, oksettaa ja väsyttää. Vanhojen jatkoilla ainut naamasankari olin minä. :D Nyt ei pysty ees ajattelemaan ens viikonlopun vanhojenristeilyä. :urjo:

Miten tohon montapäivää putkeen systeemiin pystyy totuttelemaan Wiikki?

Kohta lähtee!!!:kippis1: :rock:

Meikä _saattoi_ vetää eilen tarkotuksella kyynärpään yhen eukon naamaan. Ihan sama mitä sanotte, se ansaitsi sen:lol2:

Originally Posted by PekkaSS
Luotettavien lähteiden mukaan Krisse oli eilen tuolla westwayssa juhlimassa samaan aikaan, kuin mä

Olin tietysti ihan vitun päissäni huomatakseni...

Meikä _saattoi_ vetää eilen tarkotuksella kyynärpään yhen eukon naamaan. Ihan sama mitä sanotte, se ansaitsi sen:lol2:

HEHEHHE!!! HAHAHHHAHAH!!:hyper: Äääähh!!!1 Ihan vitun hauska juttu! Sä olet ihan vitun hieno ihminen!

(ei ollu eka kerta kun sä oot viesties mukaan tehny jotain tosi fiksua)

Jaah. En mä sittenkään ollut lyönyt sitä naamaan, vaan mahaan. Ei voi muistaa...

Kerrotaanks tähän threadiin "hauskoja juttuja", vai asioita, joita on tehty kännissä?

Oltiin venemessuilla ja juomia tarjottiin (ja juotiin kiitettävästi). Meno jatkuu turun yössä... :kippis1:

Se on nyt jo toinen päivä putkeen, tänää juotu jo kahdeksan karhun IV:tä, ja tietty kossuu, et sillee joo...

Jee jee. Pitkästä aikaa viihteelle. Kaksi tyttöä ja minä... :kippis1:

Nokitan! Neljä poikaa (ja viides tulossa) ja minä :kippis1: .

Miksei täällä muuten ole sellaista topicia, jossa kiistellään nousuhumalassa kaikesta typerästä? Nyt olis just sellainen olo. Ja en aloita sitä itse, yritän pitää puhdasta linjaa.

Itseäni ja meillä Porissa tehtyä Nallea. Keravalaiset ei kelpaa...

Hmm pitäsköhän laittaa housut jalkaan vai lähtiskö ulos ihan näin.

Back
Ylös Bottom