Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
SingStar ja suopipoppia... kärsikää naapurit. Iteppäs tilasitte.... jallua ja kolla kyllä sillä setä pelaa....

Sama vika eilen. Näin todellakin vanhoja tuttuja.

Ja exän.

Sama. Onneks en eksyny naimaan, kun exällä oli oma pano mukana. :D

Ei sillä että yhtään haluisinkaan.

Joo. Darra on tai ainakin oli, nyt väsy. Vois olla taas pari viikkoa kuivin suin.

Edit: Kandee muuten ekana mennä mäkkiin, sitten vasta raflaan. VÄlttää jonot kummassakin paikassa ja jaksaa tanssahdella, kun on vatsa täynnä! Tosin Amarilloon ei EDELLEENKÄÄN kannata mennä.

Lauantaina juhlimassa, kivaa oli mutta ei silti tän olon arvoista :jahas: Vieläkin ihan kamala krapula ja treenit jää väliin tältä illalta :urjo:

Harmittaa! :(

Vittu että pitiki lähtiä eilen juomaan:kippis1: . 8.50 pitäs olla koululla ja väsyttää aivan älyttömästi alle 5 tunnin yöunien jälkeen. Meni kyllä mässypäivä täysin harakoille ku piti alkaa kaljaa litkiin:curs: . Toivottavasti ei oo aamuratsiaa.

Toivottavasti ei oo aamuratsiaa.

ennemmin miettisin sitä että mitä jos epähuomiossa törmään vaikkapa johonkin pyöräilevään tenavaan, kun lähden vähillä unilla krapulassa (kännissä?) ajamaan tuonne -25 asteen keliin, missä ei muutenkaan ole ajatus terävimmillään - enkä mitään aamuratsioita. taksit on näitä hetkiä varten.

varmaan jokainen on joskus miettinyt pidemmän illan jälkeen että onkohan ihan täysin ajokunnossa, mutta tuossa tilanteessa nyt ei tarvi paljon miettiä kun on vajaa viis tuntia edellisestä juomasta aikaa, ja on ollut kännissä. tämä ei siis ole mikään kukkahattutätiprovo/saarna, vaan toteamus.

takas trediin. hyvä et oli kuitenkin hauskaa illalla. :)

edit. lisätään nyt vielä sen verran, että vaikka henkilövahinkoja ei tulisikaan, vaan pelkkiä aineellisia, niin vakuutus taitaa kattaa aika huonosti vahinkoja silloin kun mittari heilahtaa yli sallitun rajan. omissa hommissa välillä aina näkee noita tapauksia, ja vaikka henkilövahinkoja ei olekaan, niin aineellisia sitäkin enemmän... ja kalliita sellaisia. no, se siitä.

Ei tullu kyllä kovin paljoa juotua ja loppua kohti hidastin, joten en usko että promilleja oli yli sallitun rajan. Suurin vaaratekijä oli varmasti väsymys, joka sekin häipyy 30 asteen pakkasessa melko nopsaan. Jos todella olisin tuntenut olevani kännissä niin olisin kyllä päässyt eukon kyytillä kouluun.

Makkista ja Karhuu.. Oevoi, mie ratkesin :'(

Noo, äikän kirjotukset meni aivan loistavasti ja tänää on hyvä keikka tiedossa baarissa. Ja vanha kaveripoppoo koossa. Elämä on laiffii - varsinki näin nousuhunmalassa!

Lomalla olen ollut jo viikon ja tehnyt töitä kuin hullu(kotona, ei palkallista duunia vaan asunnon siivousta, järjestelyä, remppaa jne) ja tuohon päälle viellä kaikki näkemys erot hallituksen kanssa asunnosta. Ja lisäksi viellä olen treenannut tosi kovaa ja pikkuisen viellä tiukalla ruualla.
Nyt sitten "mässypvä" eli hyvää ruokaa ja pikkuisen olutta....

myöhäseen meni alotus kun piti auto käydä ostamassa ja hakemassa yli sadan kilsan päästä :curs:! Eikä perkele päässy ees Peer Güntin keikalle ouluun kun ei löydy kuskia mistään... Nyt pitää juoda suruun tuon auton takia..

Tytskän 18v bileet... Ihan jees oli. Tänään 13 annosta riitti... Nyt on pienet laskuhumalat päällä. Kohta nukkumaan. Ja mikä parasta yks hopeinen ranneketju meni paskaks lukon kohdalta... mut sellast sattuu

Joo huomenna taas hyvä olo, senverran perseet. Tuli haistateltuu pokellekki. Tosin voisin mlkee sanoo et sen vika, kaveri heitti purkan sen tuulilasii ja siitähän sitä alko kunnun sanajuttu, kävin kysyy et "mitä mun kaveri teki?" niin sieltä tuli vaan "ettei t'ää asia kuulu sulle", 2x kysyin tollei, ei voinu vastata, että heitti purkan mun tuulilasii, olisin ivaa sanonu et hoitakaa asia itte, tuli sit huudeltuu et mitä vittuu seki teki yms. Miks vitus ei voi vastata, vitunpitkä lause sanoo "se heitti purkan mun tuulilasiin", yks ainoita kavereita jonka takia voisin vaikka alkaa mättäää jotai portsarii vastaan. Mutjoo, suihkuu ja nukkuu perkele. Öitä.

Miks vitus ei voi vastata, vitunpitkä lause sanoo "se heitti purkan mun tuulilasiin", yks ainoita kavereita jonka takia voisin vaikka alkaa mättäää jotai portsarii vastaan. Mutjoo, suihkuu ja nukkuu perkele. Öitä.

Mulla olis ollu tuohon vielä parempi ja lyhyempi vastaus, "vittuakos se sulle kuuluu?". Yleensä noita kännisiä joka asiaan puuttujia riittää, ei niille jaksa alkaa selittää mitään jos on itse selvänä. 99 prosenttia ei nimittäin lähde siitä pois, vaan jää ainakin aukomaan jos nyt ei rinnuksille kiipeä.

Back
Ylös Bottom