Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen tuli 'bout twelvi juotua treenin jälkee ja vaikkei nyt darraa tullutkaan niin pientä morkkista puskee, kun piti treenin päälle juoda noin paljon ja aamusella paikat hieman jumissa. Tänäänkin kotibileet tiedossa, mutten taida lenkin jälkeen kehdata enää (ainakaan paljoa) juoda. Jos vaikka autoilemaan illalla.

Eilen tuli kaadettua viinaa kaksin - ja välillä kolminkin käsin - firman pikkujouluissa. Parasta tässä on se, että mulla ei mennyt pennin penniä massia. Rock!

Eilen tuli kaadettua viinaa kaksin - ja välillä kolminkin käsin - firman pikkujouluissa. Parasta tässä on se, että mulla ei mennyt pennin penniä massia. Rock!

Sama juttu, tuntuu että olen vieläkin ihan päädyt. Onneksi noita kemuja ei ole enää tänä vuonna. Niin, paitsi omat synttärit. :kippis1:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Koska minä oon mukavampi jurrissa ja niin ootte tekin.
2. KALIAA
3. Lottootsä? Miks?
4. Emmä tiä, tiäksä? Jos tiät, ni kerro mullekki. Kitn.
5. www.waxhoff.com

RaiRaiRaiiiiii! :kippis1:

Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Hep! Myönnän rehellisesti olevani aikas lailla Tuubassa

1. Pitkästä aikaa vapaata aikaa juopotella, flunssakin tuntuisi olevan tulossa, joten elimistön desinfiointi on paikallaan!
2. Punaviintä ja cranberryginiä, ehkä kohta viskiä ja/tai vodkaa
3. Koska kalsarikännit pitää aina välistä ottaa. Ei tuo baarielämä niin paljoa kiehdo, että sinne jaksaisin mennä tänään
4. Tarvitseeko mistään ylipäänsä olla kymysys?
5. En tiiä, ehkä meitsin naapuri. Toivottavasti en ainakaan minä

Viimeksi muokattu:
Johnnie Walker Red Label + Coca-Cola = :kuola:

Tää red label sopii aivan loistavasti blandattavaks, paremmat viskit juodaan sitten ihan viskinä.

Ja kohta klubille kattomaan loistavia livebändejä... :rock:

Kaliaa :)

Taas sitä mennään :kippis1: 2 jo menos on kaltsuu ja rommii :thumbs:

Lonkeroo tullu täs illan mittaa juotua kaverin kaa, just tultiin saunasta. Ihan kivat tokat pikkujoulut. :kippis1:

Jos olen johonkin osallinen pakkotoisto.comissa niin se on tämä threadi (ikävä kyllä). Edessä humalainen, toivottavasti vain hiukan humalainen baari-ilta. Menneisyyteen katsoessa näen monta tyhjää kaljapulloa + pari siideriä. Tulevaisuudessa näen hmmm. toivottavasti rajua yhdyntää tänä iltana. :whip: Vaikka näkisin niin se tulee saletisti TV:stä. :D

Onko koskelaisia tänää liikenteessä..?
Just pääsin töistä ja kolmas :kippis1: menossa..
kohta pitäs pubiin suunnista..

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

2. HEP :kippis1:

4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys ; Yleinen vitutus tai sitten ihan muuten vaan, who knows?

69. Vedin tänään krapulaan kebabin ranskalaisilla jossa oli valkosipulikastiketta, valkosipuleita sekä valkosipulimajoneesia. Voin kertoa poijaat, että kyllä haisee röyhyt/hengitys makoisalle.

Back
Ylös Bottom