Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Virman "jouluillallinen" takana, vapina ja heikotus edessä...

Aamulla kuitenkin jo kasilta skarppina töihin kun päivystämään lupautunut työkaveri lähtikin yllättäen eklantiin työhaastatteluun.

Ei ennää juhlajuomaa viikolla*, tai ainakaan seuraavana päivänä töihin.
Voi elämän kevät ja kekkonen!
:zzzz:

* ennen ensi kertaa :evil:

Mietityttää, on tällit kaverin kanssa baarissa kohta, huomenna on yksi peli semmosen porukan kanssa jonka kanssa on tullut joka kerta mentyä pelin jälkeen pitemmällä kaavalla tyyliin saunaan joskus iltapäivästä ja hamaan aamuviiteen horjuu taxista himaan, eli tosi urheilullisesti.

Jo se huominen peli arveluttaa (klo 12) , mutta mietin että mites taas palaudutaan maanantaiksi vetelemään penkkiä, pitäis just herätellä kroppaa tiukempiin sarjoihin tyyliin 2x90% ennen työsarjoja.

Niin, mietin vaan että kerkiääkö kroppa tommosista palautumaan maanantaihin mennessä(ikää 31v), sunnuntaiksi ei ole ohjelmassa muuta kuin buranaa ja morkkista.

Tosiaan pikkujoulut alkaa vajaan tunnin päästä, siis mulla Martinlaakson räkälöissä, loistavaa. Törkeät perseet tänään ja huomenna sit tasoittavilla liikenteeseen. Mahdollinen kakkospäivä (ei siis persepäivä) tiedossa...janottaa jo nyt :kippis1:

junassa otettu pari ja nyt otan kyllä pari lisää. Pitkään aikaan (lue: kolme viikkoa) ei ole tullut hurviteltua. Aikas juovuksiin sitä tuntuu taas menevän pienestä määrästä :jahas:

Just aloteltii kaverinkaa kupittelu :kippis1: Naisia on tiedossa ihan helvetisti, ei taida koko yö riittää niiden hoitamisee :evil: no pitää kuitenkii yrittää :whip: itteni kovaan meno kuntoon. Huomenna sit kokopäivä :urjo:

Kyl voi vähän ottaa jos on maksa-arvot suurinpiirtein kunnossa. :D

Mitenköhän luotettavia mittareita nuokaan ovat. Olen työpaikassa jossa on meidän osasto osallistuu semmoiseen terveysmittausprojektiin. Siinä kaikkien osaston työntekijöiden veriarvot ja perusterveys mitattiin heti aluksi, ja sitten tehdään vielä kontrollimittaukset uudestaan myöhemmin. Kyse on kai jostain tutkimuksesta ja palkkioksi meille jaetaan jotain datanpohjalta väsättyä ohjetta ja infoa. Tiedä sitten mitä tapahtuu.. Mutta asiaan, eli olen melko tyypillisesti juonut 2-3 krt viikossa, jo pitkän aikaa. Tarkoittaen parisen vuotta on tullut joka viikko otettua vapaapäivinä enemmän kuin se saunaolut. Se on semmoinen pinttynyt tapa kavereiden kanssa. Eihän se tietenkään terveellistä ole, mutta kaikilla paheensa. No ei siinä mittään, mutta työkaveritkin jossain vaiheessa kiinnittivät huomiota siihen että aina kun maanantaina minulta kysyy miten meni viikonloppu, tulee stooria siitä kuinka otettiin keittoa. Aiheesta on alettu jopa hieman pottuilemaan.. No, tässä meidän terveysprojektissa kun oli minun vuoro mennä labratestien jälkeen lääkärille kuulemaan tuloksia, lekurin yksi ensimmäisiä lauseita (sen jälkeen kun oli katsottu ettei kolesteroleja tms ole) oli "no sinä taidat olla teidän osastolla se jolle ei alkoholi maistu?". Aluksi olin vähän suu virneessä jotta WTF heittääkö lekuri huulta. Mutta kun kysyin "miten niin", lekuri jatkoi ihan vakavalla naamalla "sinun arvot ovat harvinaisen hyvät, osastosi keskiverrokkeihin verrattuna peräti loistavat". Siinä oli minulla sitten yhtä aikaa ihmeteltävää kuin pokassa pitelemistäkin. :thumbs:

Ei muuta kuin kippis :kippis1: , tänäänkin tulee vähän nautittua. :lol2:

Belgialainen Gulden Draak Vintage olut on vaan niin hyvää olutta. Viime viikonloppuna Teerenpelissä maisteltiin ja nyt hain alkosta kotiin lauman. Ja nyt taas jääkaapille... :kippis1:

Giniä ja greippilimpskaa piti ostaa.

Rommia + Glögiä... hm, pitäsköhän rajoittaa tätä postaamisen määrää jottei syytetä spämmäämisestä. :D

Kaljaa, viskiä, rommia ja sitruunaginiä --> :urjo:
Ei oo enää hauskaa

Koskahan sitä on tullu vietettyä viimeksi kokonainen viikko selvänä... Vois taas kyllä kokeilla tässä lähitulevaisuudessa.

Hyvää seuraa, kohtuullisesti alkoholia, mukava ilta eikä darraa :)

Back
Ylös Bottom